X.3

Ova ekstravagantna i ekološki prihvatljiva blagdanska kolekcija mogla bi vas iznenaditi

GREEN_300_listici_sredina

Napredan dizajn i inovativni materijali

H&M-ova pionirska nova kolekcija, Innovation Circular Design Story, slavi dvije teme; održivost i radost. Radi se o prihvaćanju budućnosti, sa stavom. Izrađena korištenjem mnoštva najsuvremenijih recikliranih materijala, te s maksimalnom pažnjom na prilagodljivost i korištenje, kolekcija ističe H&M-ovu predanost kružnijem obliku proizvodnje.

Innovation Circular Design Story najnoviji je dodatak H&M-ovim pričama o inovacijama, revolucionarnoj novoj inicijativi za održivost koja se fokusira na napredan dizajn i inovativne materijale. Kolekcija je za one koji vole eksperimentirati i izražavati se, a ovaj likujući etos odražava se i u samoj kampanji; koju je snimio fotograf Rafael Pavarotti te je dobila naziv “Neposredno prije početka zabave”. Tema bilježi osjećaj pripremanja, optimizma i individualnosti onih koji vole modu, glamur, biranje kombinacija, poziranje pred ogledalom, ples i slobodu. Kolekciju je kreirao H&M dizajnerski tim zajedno sa stilistom Ib Kamarom, koji je dao svoj doprinos kao kreativni savjetnik i stilizirao kampanju. I Kamara i Pavarotti dobili su kreativnu agenciju kako bi oživjeli svoju dinamičnu, šarenu viziju.

Održivi materijali koji se koriste u kolekciji uključuju “Repreve Our Oceans”, vlakno dobiveno iz boca prikupljenih na obalama. U kolekciji će se koristiti i konac od morske trave pod nazivom Resortecs i Vegea, veganski materijal napravljen od kožice grožđa, peteljki i sjemenki odbačenih tijekom procesa proizvodnje vina. Koristit će se i Cycora by Ambercycle, materijal koji se proizvodi od rabljenih odjevnih predmeta i tekstilnog otpada na kraju životnog vijeka.

“Bio sam ponosan što sam surađivao s H&M-om na kolekciji koja je toliko posvećena cirkularnosti i pozitivnim promjenama, a istodobno prihvaća stil, odvažne boje i izvrsne krojeve. To je stvarno višestruka, bogata kolekcija, i plijeni poseban osjećaj za mene; uzbuđenje i iščekivanje pripremanja, biranja kombinacija i pretvaranja sebe u zvijezdu.”, rekao je Ib Kamara, stilist i kreativni savjetnik


H&M Innovation Stories koncept je lansiran početkom 2021. i sastoji se od niza tematskih kolekcija posvećenih promicanju održivijih materijala, tehnologija i proizvodnih procesa. Prva, “Science Story” kolekcija, zagovarala je vrhunske održive materijale. Druga, “Colour Story” kolekcija, dala je prioritet održivijim metodama rada s bojom. Treća, “Co-Exist Story” kolekcija, usredotočena je na modu prilagođenu životinjama i alternativni tekstil na bazi životinja, a lansirana je u studenom 2021. Četvrta i najnovija, “Circular Design Story” kolekcija se fokusira na cirkularnije materije i strategije dizajniranja, te će njeno lansiranje biti 9. prosinca.

PHOTOS BY: Press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.