IZAKOVA kolekcija

Švicarske Alpe kao inspiracija za novu kolekciju: ‘Željela sam potaknuti i educirati žene o važnosti održive mode’

GREEN_300_listici_sredina

IZAKOVA denim kolekcija

Brend IZAKOVA lansiran je u prosincu 2023. i već sad je miljenik ženske populacije. „Memoriae“ denim kolekcija predstavlja spoj vječnosti i prvih koraka koje je osnivačica brenda započela u gradiću Chur, smještenom podno alpskih planinskih lanaca.

Uz bljesak sunčevih zraka odbijenih od snježnih vrhova Alpa, svjetlucanje kristalno čistih jezerskih voda i miris svježeg planinskog zraka, dolazi nam najnovija  IZAKOVA denim kolekcija pod imenom „Memoriae“. Ova kolekcija ne samo da oživljava duh trapera, već i vodi na putovanje kroz sjećanja prožeta elegancijom i ljepotom planinskog resorta St. Moritz u Švicarskoj.

Svaka kreacija u ovoj kolekciji nosi u sebi dio te vječnosti koja obilježava materijal trapera. Denim je ne samo tkanina, već i svjedok vremena, a u „Memoriae“ kolekciji postaje simbol trajnosti i ljepote sjećanja, simbol vječne elegancije i slobode. Svojom čvrstoćom i izdržljivošću, denim ne samo da odražava stil, već i priča priče. Izabravši denim kao materijal za ovu kolekciju, brend je poslao snažnu poruku o vječnosti, izdržljivosti i autentičnosti. Prepoznatljiv kao materijal koji ne blijedi s godinama, već postaje sve bogatiji i šarmantniji, baš kao i sjećanja koja čuva u svom vlaknu. Ova kolekcija nije samo odjeća, već priča koja se isprepliće s emocijama, doživljajima i trenucima koji su obilježili život osnivačice brenda Izabel Kovačić.

St. Moritz, prekrasno i luksuzno skijalište u srcu Švicarskih Alpa, nije slučajno odabrano mjesto za inspiraciju ove kolekcije. To je mjesto koje nosi one prve emocije za osnivačicu, jer je upravo ovdje provela djetinjstvo.

“Pozdrav, zovem se Izabel Kovačić i imam 31 godinu. Vratimo se u moje djetinjstvo. Nalazimo se u Švicarskoj, gdje je sve počelo. Rođena sam i odrasla u Churu, malom gradu blizu St. Moritza, Davosa i drugih poznatih skijaških odmarališta gdje sam vidjela i oblikovala svoju prvu modnu inspiraciju kao mala. Radeći na IZAKOVA, željela sam potaknuti i educirati žene o važnosti održive mode i kako odjeća može biti investicija koja će trajati cijeli život. Zato je stvorena kolekcija memoriae. Sada želim inspirirati svog sina Ivana da njeguje iste vrijednosti. IZAKOVA se može nositi danas i uvijek ostati ključni dio garderobe za generacije koje dolaze.”, napisala je Izabel na svom Instagram profilu.

Kroz svoj brend, Izabel nije samo stvorila odjeću, već je stvorila platformu za izražavanje priča, emocija i sjećanja

Brend IZAKOVA lansiran je u prosincu 2023. i već sad je miljenik ženske populacije. „Memoriae“ denim kolekcija predstavlja spoj vječnosti i prvih koraka koje je osnivačica brenda Izabel započela u gradiću Chur, smještenom podno alpskih planinskih lanaca. Uz svoju najveću inspiraciju i podršku sestre Ivane, s kojom je 2015. pokrenula dječji brend organske odjeće lunilou, Izabel je kroz ovu kolekciju spojila svoju strast prema modi s dubokim sjećanjima i iskustvima koje je započela u ovom malenom mjestu.

Svaki kadar kampanje nosi u sebi atmosferu tog magičnog mjesta, dok se svaki komad odjeće uklapa u priču koja govori o sjećanjima, ljepoti i vječnosti. Kolekcija, koju prati materijal trapera, pokrila je beskompromisni stil žena koje njeguju kvalitetu prije kvantitete i vjeruju kako se isplati uložiti u dobar komad koji postaje „vintage“ i prenosiv je generacijama. Tako je u „Memoriae“ denim kolekciji prisutno od hlača, suknje, haljine, sakoa i jakne, do denim „accessories“ kao neophodnih dnevnih detalja.

“Memoriae” denim kolekcija nije samo modni izričaj, već poziv na putovanje kroz prošlost, kroz sjećanja i emocije. Kroz svaki komad odjeće, osjeća se dodir vječnosti i ljepote koja se krije u sjećanjima, dok će istovremeno doživjeti eleganciju i udobnost materijala trapera.

Već skoro deset godina od kako se rodila njihova želja za promjenama u svijetu mode, Izabel i njena sestra Ivana s ljubavlju i strašću vode brend lunilou koji je postao simbol, ne samo u našoj regiji, već i izvan nje.

Njihova predanost održivosti nije samo poslovni moto, već duboko ukorijenjena vrijednost koja inspirira i pokreće ljude diljem svijeta.

PHOTOS BY: PR Brend IZAKOVA / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.