arnel-hasanovic-MNd-Rka1o0Q-unsplash

ASOS objavio vodič za dizajnere i brendove čime želi potpuni prelazak na cirkularnu modu

GREEN_300_listici_sredina

Ekološka svijest online trgovine

Jedna od prvih i najpoznatijih online shopping platformi ASOS ovih je dana objavila vodič za dizajnere i brendove čime im želi pomoći prelazak na cirkularnu modu. Vodič daje jasne naputke o recikliranju i minimiziranju otpada kao i o vrstama materijala pogodnim za okoliš.

U sklopu svog stalnog partnerstva s Centrom za održivu modu, jedna od najpoznatijih stranica za e-trgovinu ASOS objavila je online modni vodič za dizajnere i brendove koji se odnosi na kružnu modu, a sve kako bi pomogla modnoj industriji da prijeđe na kružno gospodarstvo. U suradnji s Centrom za održivu modu (CSF) na London College of Fashion, britanska je tvrtka objavila ASOS Circular Design Guidebook, koji razlaže devet ASOS-ovih strategija kružnog dizajna i opisuje kako ih brendovi i dizajneri mogu primijeniti u praksi.

Online udžbenik cirkularnosti također nudi tehnički vodič za proizvodnju odjevnih predmeta bez trošenja materijala, informacije o odabiru prikladnih materijala i tehnikama recikliranja te primjere kružnog dizajna iz cijele industrije. “Ovaj vodič se temelji na dugoročnom partnerstvu između ASOS-a i Centra za održivu modu na London College of Fashion, s ciljem promjene smjera mode. Ciljevi su hrabri i ambiciozni, radi se o vrednovanju prirode našeg jedinog izvora bogatstva i čineći to ekonomski održivim i vrijednim”, rekla je profesorica Dilys Williams, direktorica Centra za održivu modu. “Imamo dobar početak: priroda je najiskusniji, najtalentiraniji dizajner od kojeg možemo učiti i svatko od nas je dio prirode, pa da bismo uspjeli, moramo osigurati da priroda napreduje. Dizajniranje i razvoj proizvoda koristi vještine, uključujući domišljatost i maštu, za poboljšanje situacije, ali ako to ne poboljšava život, to nije dobar dizajn. Time što iz temelja činimo dobar i promišljen dizajn, iskorištavamo sposobnost stvaranja značajnih promjena u industriji”, dodala je.

ASOS je svoje strategije kružnog dizajna razvio u suradnji s CSF-om i Zakladom Ellen MacArthur, kao dio inicijative Zaklade Make Fashion Circular koja ima za cilj da se odjeća izrađuje od obnovljivih materijala te da se više koristi i metoda da se napravljeno ponovno izrađuje. ASOS-ove strategije dizajna koje vodičem žele ponuditi brendovima i dizajnerima uključuju korištenje inovativnih ili recikliranih materijala, minimiziranje otpada, recikliranje i davanje prioriteta trajnosti i svestranosti u dizajnu. CSF i ASOS prvi put su se udružili 2018. i od tada su obučili sve ASOS dizajnere i relevantne komercijalne timove o principima kružnog dizajna. Vodič predstavlja sljedeću fazu njihovog partnerstva i nadovezuje se na lansiranje ASOS-ove obnovljene strategije održivosti, Moda s integritetom, tako nazivaju svoje projekte u kojima ovu platformu za kupnju online žele u potpunosti preokrenuti u kružno poslovanje.  “Pokretanje ovog vodiča da možemo pomoći ubrzati prijelaz na kružni dizajn u cijeloj modnoj industriji, što je ključno za postizanje održivosti koju svi želimo vidjeti u ovoj industriji koja je jedna od zagađenijih u svijetu”, istaknuo je Simon Platts, odgovorni direktor izvora u ASOS-u. 

PHOTOS BY: Instagram, Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.