Martina je ostala bez posla, a onda je pokrenula brend i otvorila Kuću ljekovitog bilja: ‘Radim ovo za sve žene’

GREEN_300_listici_sredina

Za nju je priroda majka za sve

Podno Učke kao prekrasne kulise, svoja je vrata otvorila Kuća ljekovitog bilja i postala prekrasno mjesto za druženja, grupne radionice, stručna predavanja i konzultacije na temu ženskog zdravlja.

Ovu pravu biljnu oazu multifunkcionalnog karaktera, s jedinstvenim krovom na kojem rastu na deseci različitih biljaka, osmislila je poduzetnica Martina Tuta.

“Da, Kuća ljekovitog bilja isključivo je ženskog karaktera kao i imenica koja je opisuje. Nemam ništa protiv muškaraca, no smatram da je (odavno) sazrelo vrijeme da žena današnjice dobije sigurno mjesto gdje će se moći povezati sa sobom, odvojiti vrijeme za sebe i pritom se osjećati sigurno, podržano i shvaćeno. Naučiti nešto novo, povezati se s Prirodom”, opisuje nam Tuta.

Martina je inače vlasnica Biljkoljupke, poznatog brenda među ljubiteljima prirodnih proizvoda. Na ideju za ovaj projekt Martina je došla radeći na Biljkoljupci, osluškujući tržište te koristeći dosadašnje bogato iskustvo rada u turizmu, ali i velikim kompanijama poput Airbnb-a i Amazona.

Martina Tuta otvorila je Kuću ljekovitog bilja

“Tamo sam zapravo shvatila da se ne vidim kao dio velike mašinerije gdje si doslovce samo broj. Posao mi se kao takav bio svidio, a radila sam na poziciji online istražitelja za prijevare te sam bila nagrađena kao najbolji radnik u Irskoj 2015. Sada sam sva stečena znanja i iskustvo pretočila u Biljkoljupku te konačno imam osjećaj kako se sve puzlice profesionalnog života tako lijepo slažu”, priča nam Martina.

3. mjesto na startup inkubatoru u Rijeci

Potencijal Kuće ljekovitog bilja prepoznali su i stručnjaci iz poslovnog svijeta, kada je projekt 2021. godine osvojio 3. mjesto na Startup inkubatoru Rijeka.

“Je li to bilo dovoljno da sagradim kućicu? Apsolutno ne, no nisam očajavala. Uostalom, od jedne sam investicijske kuće dobila priznanje za najhumaniju biznis ideju i to mi je dalo ogroman vjetar u leđa. Novac nikad nije bio glavni motiv mog poslovanja. Ljubav je taj pokretač koji me gurao naprijed od samih početaka”, govori Martina.

Martina i suprug Marko počeli su svaki mjesec odvajati dio prihoda za realizaciju projekta, smještenog u njihovoj okućnici u Matuljima.

“U to vrijeme ostala sam trudna sa svojim sinom i shvatila da ako želim da Biljkoljupka postane pravi obiteljski brend i da moja obitelj od toga živi, da gradnja kućice bilja postaje imperativ”, dodaje.

Presudan korak

Od gubitka posla do Biljkoljupke i uspješnog biznisa Martina Tuta svoju je poduzetničku priču s ljekovitim biljem započela usred pandemije 2020., kada je preko noći ostala bez posla u turizmu, a njezina mala obitelj bez važnog dijela prihoda. Odlučna da pronađe svoj put, svoju je nezavidnu situaciju usmjerila u stvaranje nečeg novog. Upisala je školu ljekovitog bilja, dane provodila u prirodi i učila. Nakon nekoliko mjeseci, iz hobija, strasti i ljubavi nastala je Biljkoljupka.

Martina je u svoj brend posebno utkala transparentnost cijelog procesa proizvodnje jer je upravo transparentnost prepoznala kao najveći nedostatak prirodnih proizvoda koje je sama kupovala.

Nije dugo trebalo da Biljkoljupka postane hit među svima koji žele provjereno kvalitetne prirodne proizvode. Obiteljski posao s ljekovitim biljem sve je više rastao, a Martina je nastavila ulagati u svoje obrazovanje te se educirala za kliničkog fitoterapeuta. Bio je to ogroman i presudan korak za razvoj Biljkoljupke.

“Ženama tako pomažem kod tegoba poput endometrioze, policističnih jajnika, mioma, neplodnosti, vaginalnih infekcija i slično. Počinjem i surađivati s kolegicama koje se bave nutricionizmom, psihoterapijom, porođajnim doulama, primaljama, fizioterapeutima, pa čak i farmaceutima i ginekolozima. Sve kako bi ženama omogućila holistički pristup zdravlju uz integrativnu medicinu”, opisuje nam Martina.

Biljna terapija

Najviše ju usrećuje spoznaja da je do sada pomogla više od 30 parova da ostvare trudnoću kroz biljnu terapiju.

“Jednom mi je jedna draga klijentica rekla: ‘Martina, jesi li ti svjesna da mijenjaš živote?’. Upravo je to moj moto i vizija Biljkoljupke – približiti ženama svijet ljekovitog bilja, kroz stručan, holistički pristup temeljen na činjenicama i stručnoj literaturi. Biti medij između ženskog zdravlja i Prirode, jer i sama priroda jest Majka nad svim majkama, zar ne?”, kaže Martina.

Jedno od 37 različitih poslova (da, dobro ste pročitali) koje je Martina radila je i ono turističkog vodiča. Uz Biljkoljupku je upravo to dugogodišnje iskustvo u turizmu pretočila u stvaranje vlastitih doživljaja i retreatova u prirodi koje oduševljavaju žene diljem regije. A s obzirom na to da Martina uživa u dijeljenju znanja, početkom 2024. s radom kreće i nova platforma, svojevrsni podbrend Biljkoljupke koji će se baviti isključivo edukacijama, i to najviše onima B2B.

No, ovo je tek početak jedne inspirativne priče o socijalnom ženskom poduzetništvu, onome kojeg pokreće ljubav i strast prema prirodi. A Kuća ljekovitog bilja vas s nestrpljenjem očekuje.

“Ovo je kuća svih vas, ženska oaza i edukacijski mini hub, gdje se svaka žena osjeća sigurno i podržano, gdje dobiva znanja i alate za zdraviji i ispunjeniji život”, zaključuje Martina.

PHOTOS BY: Privatni album / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.