Snapinsta.app_397214459_317259527777689_3094861794801514011_n_1080

Gucci je predstavio prvu torbicu od ‘veganske kože’, obožavatelji su oduševljeni

GREEN_300_listici_sredina

Zvijezda kampanje je Billie Eilish

Ljubav Billie Eilish i Guccija traje već godinama, stoga nije neobično što se upravo ova mlada pjevačica našla u glavnoj ulozi nove kampanje talijanskog brenda. Od glave do pete obučena u komade prekrivene prepoznatljivim monogramom, teen zvijezda je ponosno predstavila Guccijevu posljednju inovaciju - torbicu izrađenu od veganske alternative koži.

Novi kreativni direktor brenda Sabato De Sarno u debitantskoj je kolekciji predstavio svoju viziju nekoliko kultnih Guccijevih komada, a u kampanji je oživio popularnu Horsebit torbu iz 1955. godine. Lansirana je u dvije inačice – u crnoj boji te u varijanti s monogramom, a njezina je silueta ažurirana asimetričnim dizajnom s efektom iskrivljenosti.

Održiva formula 

Nova Horsebit torba izrađena je materijalom naziva Demetra, koji je razvijen upravo u Gucciju, a predstavljen je još 2021. na modelu tenisica. Demetra, koja može biti do 77% biljnog porijekla, sada je po prvi puta korištena za izradu torbe.

Sastoji se od odgovorno dobivene viskoze, drvene pulpe i plastike na bazi kukuruza koja nije GMO, što znači da ima manji utjecaj kada su u pitanju klimatske promjene i korištenje vode. Ostatak je materijala izrađen od sintetike dobivene iz fosilnih goriva (uključujući premaz), a iz Guccija su poručili kako trenutačno rade na pronalaženju alternativa koje nude sličnu trajnost bez upotrebe fosilnih goriva.

“Čast mi je biti dio Guccijeve evolucije u promišljanju tradicije. To je novo shvaćanje, ono koje se ne boji evoluirati u novom smjeru, što mi je uistinu važno”, poručila je za Vogue Eilish, koja je poznata po svojem aktivizmu u području ekologije i prava životinja.

Odbacili krzno

Podsjećamo, Gucci je još 2017. godine prestao koristiti krzno u svojim kolekcijama, no mnogi njihovi proizvodi i dalje su izrađeni od životinjske kože. Kao alternativni izbor nude Demetru, koja unatoč svom premazu zbog većinski biljnog porijekla ima daleko manji ugljični utisak.

Veganska koža nije novost u modnoj industriji, no vidjeti je u prvom planu kampanje modnog velikana poput Guccija zaista je osvježavajuće, s čime se slažu i brojni obožavatelji brenda.”Ovo je ekološki odgovorniji izbor, održiviji je i ne pridonosi industriji koja kolje životinje. To je korak prema budućnosti. Čestitam”, poručio je jedan od njih na Instagramu.

PHOTOS BY: Instagram/Gucci / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.