Prije nego što je napravljena u blagdanske male crne haljine, svilenkasta crna tkanina korištena u novoj Zarinoj kolekciji capsule nije bila ništa drugo osim emisija ugljika. No, u kineskoj čeličani, startup pod nazivom “LanzaTech” koriste mikrobe za pretvaranje zarobljenih emisija iz tvornice u etanol, nešto što bi se obično proizvodilo od fosilnih goriva. Etanol se zatim prerađuje u monoetilen glikol, jednu od komponenti koja se koristi za izradu poliestera, koji je korišten za izradu ove elegantne capsule kolekcije. Time je ovaj španjolski brend koji spada u modnu grupaciju Inditex počeo mijenjati svoje poslovanje u održivijem i ekološki prihvatljivijem smjeru. Zarina capsule kolekcija prva je takva odjeća koja je izašla na tržište koristeći tu tehnologiju.
LanzaTech svoju tehnologiju uspoređuje s pivovarom jer na isti način na koji kvasac pretvara šećere u pivo u čeličnim spremnicima, tako ova tvrtka koristi bakterije u patentiranom procesu za fermentaciju onečišćenja u etanol. U čeličani se koriste emisije ugljičnog monoksida koje bi inače mogle biti spaljene i ispuštene u obliku ugljičnog dioksida. Ista tehnologija može se koristiti na odlagalištima otpada i drugim velikim izvorima emisija. Etanol se također može koristiti za izradu drugih proizvoda. Švicarski trgovački lanac “Migros”, primjerice, već ga je koristio za izradu plastičnih boca za smoothije i sredstva za čišćenje kućanstva. Unilever ga je koristio za izradu kapsula za rublje i sapuna za suđe koje se sada nalaze u trgovinama u Njemačkoj. I švicarski sportski brend “On” počinje koristiti LanzaTechov etilen za proizvodnju PVA, pjene koja se nalazi u tenisicama za trčanje.
Iako se prelazak na takve tehnologije održivije proizvodnje događa u malim razmjerima prije svega zbog većih troškova, to bi se moglo promijeniti kako će se tehnologija razvijati. No, neke bi robne marke za sada bi mogle biti spremne platiti više dok traže načine za smanjenje ugljičnog otiska. Zaklada Changing Markets objavila je ranije ove godine izvješće koje analizira pokušaje velikih modnih brendova o održivosti. Od brendova koji su proučavani, Zara i Gucci najbolje su rangirani jer su uspjeli dokazati svoje zelene napore. Mnogi nisu iznijeli nikakve zahtjeve, uključujući i luksuzni brend Louis Vuitton.