Flatlay with coffee and Elle magazine

ELLE je postao prvi modni časopis koji je zabranio krzno

GREEN_300_listici_sredina

U skladu s vremenom

Jedan od najpoznatijih svjetskih modnih časopisa je upravo najavio da će implementirati globalnu zabranu promocije krzna, uključujući i uredničke i reklamne sadržaje u svim svojim online i tiskanim izdanjima, čime postaje prvi modni časopis koji je to učinio.

Zahvaljujući potrošačima koji ne traže više krzno već potiču zabranu istog, modna industrija se počela prilagođavati i polako okreće svoja leđa proizvodima životinjskog porijekla. Iako se promjene događaju, ono što nam je i dalje bilo čudno, čak i hipokritično, je da razni časopisi koji pišu o ekološkim temama, brizi o okolišu i životinjama, su isti oni koji i dalje imaju reklame među svojim stranicama koje nerijetko promoviraju odjeću od kože ili s krznom. Dok smo se mi pitali kada će promjena doći i u ovo područje, ELLE nas je sve iznenadio objavivši kako su odlučili zabraniti promociju krzna u svojim časopisima. ELLE-ova zabrana krzna uključivat će uredničke članke, profile na društvenim mrežama, web-stranicu, fotografije za medije i izvještavanje o modnim revijama i uličnom stilu, kao i zabranu reklama koje prikazuju krzno na njima. Njihova odluka je odgovor na činjenicu da mlađi potrošači imaju averziju prema nošenju krzna, trgovci iz Bloomingdalesa i Nordstroma prestali su prodavati krzno, dok su dizajneri od Guccija do Saint Laurenta, prestali koristiti krzno u njihovoj odjeći.

“To je stvarno sjajna prilika za povećanje svijesti o dobrobiti životinja, jačanje potražnje za održivim i inovativnim alternativama i poticanje humanije modne industrije”, izjavila je viša potpredsjednica ELLE-a i direktorica za međunarodnu suradnju, Valeria Bessolo Llopiz. “Čini se da je krzno zastarjelo i više nije moderno, a posebno za generaciju Z, koja je zlatna meta modne i luksuzne industrije. Gen Z želi da moda bude odgovorna, etička i inovativna, a to se i događa”. Modni časopis je radio na razumijevanju promjene potražnje potrošača, shvaćajući da je manje čitatelja zainteresirano za proizvode životinjskog podrijetla kao što su krzno i ​​koža. Jedna studija PETA-e zaključila je da je industrija krzna nevjerojatno štetna za okoliš, navodeći otpad iz zemlje, vode i energije stvorene u stočarstvu, a u ELLE-u su odlučili da je vrijeme da zauzmu stav i stanu na stranu okoliša i životinja. 

Odluku je pozdravio i Humane Society International (HSI) s kojima ELLE surađuje godinama s ciljem da pomognu zaštititi okoliš. “Kada se najveći modni časopis na svijetu obvezuje da će ostati bez krzna, stvarno znate da je krzno mrtvo. ELLE krči put za koji se nadamo da će ga i drugi slijediti, odražavajući politiku bez krzna i preferencije dizajnera, trgovaca i potrošača diljem svijeta. Ovdje u Ujedinjenom Kraljevstvu, pozivamo onih nekoliko trgovaca na malo koji još uvijek prodaju krzno, kao što su Harrods, Harvey Nichols i Flannels, da prihvate da je okrutnost krzna modni promašaj i pozivamo vladu da se pridruži ELLE-u na pravoj strani povijesti zabranom uvoz i prodaja krzna.”, izjavila je izvršna direktorica HSI-a, Claire Bass.

ELLE trenutno doseže gotovo 21 milijun čitatelja, prodajući 6,6 milijuna primjeraka mjesečno diljem svijeta. Osim tiskanog izdanja, značajna je i ELLE-ova online prisutnost brojeći gotovo 400 milijuna pregleda stranica dnevno. Postavši prvi modni časopis na svijetu koji je zabranio promociju krzna, namjerava pomoći konačnom pomaku u tome da svijet mode postane bez okrutnosti. Za 13 izdanja zabrana je već na snazi. Od 1. siječnja 2022. svih 20 međunarodnih izdanja časopisa primjenjivat će zabranu, dok preostalih 8 međunarodnih izdanja donijet će zabranu krzna tek od siječnja 2023. godine.

PHOTOS BY: Instagram, Pinterest / Sva prava pridržana

Vezani članci

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2022 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.