Gucci je ponovno pomaknuo granice. Sada su izbacili novi miris Where My Hear Beats koji se potpuno razlikuje od svih ostalih. Naime, ovo je prvi parfem koji je proizveden korištenjem alkohola iz sto posto recikliranih emisija ugljika!
Riječ je o velikom koraku za sektor ljepote koji se sve više okreće ekološkim i održivim načinima proizvodnje, budući da to sve više zahtijevaju sami potrošači.
Where My Hear Beats na ovaj bi način mogao pomoći u podizanju veće svijesti o industrijskim emisijama, iako to ne znači nužno put do njihovog značajnog smanjenja. Dugoročne strategije za smanjenje ugljika potrebne su kako bi se potaknuo značajan učinak.
Recikliranje ugljika
Kako navodi Coty fragrances, koji izrađuje parfeme za brojne brendova pa tako i za Gucci, alkohol je ključni sastojak u proizvodnji mirisa budući da dobro prenosi miris i nestaje u koži. Spomenuta kompanija koristi etanol iz različitih sirovina, poput šećerne trske, što je s vremenom postalo poprilično problematično.
Naime, prema Svjetskom fondu za prirodu (WWF), zbog sadnje trske krče se šume u nekim od najugroženijih svjetskih ekosustava, uključujući brazilsku atlantsku šumu.
Zbog toga je u ožujku 2021. Coty potpisao partnerstvo s američkom tvrtkom za recikliranje ugljika – LanzaTech, koja proizvodi svoj etanol iz otpadnih emisija ugljika iz industrijskih izvora, poput čeličanae.
Kako funkcionira proces?
Dakle, umjesto da se te emisije ispuštaju u atmosferu kao staklenički plinovi, one se sada recikliraju u alkohol prirodnim procesom fermentacije, objašnjava Cotyjev glavni znanstveni i odgovorni za održivost dr. Shimei Fan.
U siječnju 2022. Coty je započeo s proizvodnjom mirisa koristeći LanzaTechovu tehnologiju, kao dio svoje dugoročne vizije integriranja recikliranog ugljika u većinu svog portfelja mirisa do kraja 2023.godine.
Ako želite uživati u novom Guccijevom “eko“ parfemu za 100 ml morat ćete izdvojiti 350 eura! Od travnja će se prodavati u odabranim Guccijevim trgovinama i na njegovoj e-trgovini, a potrošačima će se predstavljati putem digitalne i PR kampanje.