Maisie Williams je još jedna zvijezda koja se bacila u suradnju s dizajnerima kako bi promovirala vegansku zamjenu za kožu. U ovom slučaju radi se o suradnji s francuskim brendom Coperni na kožnim torbicama od jabuke, koje su se inače prije izrađivale od životinjske kože. Copernijeva Swipe torba postala je kultni omiljeni potpis ovog francuskog brenda. Njezin oblik nalik jajetu se mogao posvuda vidjeti u mnogim varijacijama od mini, zmijskog printa, pastelnih boja i mnogih drugih. Sada dizajneri i osnivači brenda, Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant, uvode novu iteraciju kroz vrlo posebnu dizajnersku suradnju.
Pariški dvojac udružio se s glumicom iz popularne serije “Igra prijestolja” Maisie Williams, kako bi stvorili dvije nove verzije Swipe torbe. Pretpostavlja se da je do suradnje došlo nakon što su dizajneri vidjeli 24-godišnju zvijezdu kako dominira uličnim stilom pariškog tjedna mode gdje je nosila torbu Coperni Swipe.
Poznata glumica i aktivistica dizajnirala je dvije torbice – Crossbody Swipe i Crossbody Swipe Mini – veliku verziju u srebrnoj i šumsko zelenoj boji i mini model u srebrnoj ili bobičasto crvenoj boji, obje s odvojivim remenima. Torbe su izrađene od perforirane veganske kože od jabuke, koja je izrađena od vlakana iz otpada jabuke koja je prirodno sušena bez kemikalija. Iako Coperni nije potvrdio tko isporučuje kožu od jabuke, potvrdio je da dolazi iz Italije, gdje tvrtka pod nazivom Frumat proizvodi biljnu kožu koristeći ostatke jabuka iz industrije sokova. U skladu s temom voća, torbe dolaze u kompletu s mini pribadačama za dodatke, inspirirane naljepnicama koje inače dolaze na voću.
Najavljujući partnerstvo prošlog mjeseca, Williams je na Instagramu napisala: “Nadam se da vam se sviđaju torbe i nadam se da će ovo potaknuti više ljudi da kupuju i proizvode s materijalima koji doprinose održivijoj budućnosti.” Glumica je već neko vrijeme vrlo strastvena oko pitanja okoliša i često koristi svoje društvene mreže kako bi skrenula temu na klimatsku krizu. Ranije ove godine prisustvovala je COP-u 26 i razgovarala s Davidom Attenboroughom, kao i s domorodačkim aktivistima. U travnju je na Instagramu objavila svoju ulogu H&M-ove globalne ambasadorice održivosti. “Usko ću surađivati sa stručnjacima unutar H&M-a kako bih potaknula njihove inicijative za održivost i oblikovala put prema pristupačnoj i kružnoj modnoj budućnosti”, izjavila je.
U svijetu mode sve više dizajnera prelazi na održivije alternativu poput raznih verzija veganske kože. Karl Lagerfeld je još u travnju lansirao torbe od kaktus kože, Adidas je koristio gljive za izradu nove verzije tenisica Stan Smith, a Nike je koristio ananas u kolekciji Happy Pineapple. Ovi trendovi u modi su ono što volimo vidjeti, te se nadamo da će i svi ostali krenuti istim stopama.