chanel_so2021_00_0101_rgbtif_jpeg-haute-definition-HD

Chanel nastoji spojiti luksuz i održivost sa svojom najnovijom linijom ljepote

GREEN_300_listici_sredina

Brend je prvi put istupio na clean beauty tržište

Nakon deset godina razvoja, Chanel je lansirao No.1 De Chanel, novu liniju temeljenu na održivim inicijativama i ekstraktima iz cvijeta crvene kamelije.

Osim kultne prošivene torbe i isprepletenih slova C, Chanel je tijekom prošlog stoljeća postao sinonim za nekoliko drugih prepoznatljivih elemenata dizajna. Tu su sofisticirani tvid, blistavi biseri, cipele u kontrastnim bojama i raskošan cvijet kamelije – prekrasan cvijet kojeg je voljela osnivačica brenda Gabrielle “Coco” Chanel. Zapravo, dizajnerica je toliko voljela cvijet kamelije da je postao prepoznatljiv motiv u njezinom radu.

Sada, gotovo stoljeće otkako je Coco Chanel počela inkorporirati kameliju u svoje kolekcije, brend je odlučio odati počast tom očaravajućem cvijetu lansiranjem nove clean beauty kolekcije. Nova No. 1 de Chanel kolekcija sastoji se od niz proizvoda za njegu kože, šminke i mirisa, od kojih svi koriste ili su inspirirani cvijetom kamelije. No. 1 također predstavlja ekološki najosvješteniju kolekciju Chanela do danas, od formula s 97% prirodnih sastojaka do vanjskog pakiranja izrađenog dijelom od recikliranih materijala iz bioloških izvora.

No. 1 de Chanel brendu je trebalo pet godina da razvije, ali kolekcija je zapravo nastajala desetljećima. Kamelije koje se koriste u proizvodima potječu s farme kamelija u selu Gaujacq, koje se nalazi u regiji Landes na jugozapadu Francuske. Farma, s kojom je Chanel započeo partnerstvo 1998., sadrži 2000 sorti kamelije, od kojih su dvije bile polazišna točka za Chanelove usjeve koji su zasađeni prije 10 godina. Farma je posvećena očuvanju biljaka i može se pohvaliti certifikacijom treće razine visoke ekološke vrijednosti (najviša razina inicijative za certificiranje), što znači da koristi poljoprivredne prakse koje poštuju okoliš i odbijaju bilo kakav “kemijski unos”.

No, proizvodi No.1 ne sadrže samo cvijet kamelije. Sadrže ulja i ekstrakte cvijeta crvene kamelije (zbog čega nekoliko proizvoda u asortimanu ima crveno pakiranje. Osim što je biljka vrlo otporna i spektakularna za vidjeti, Chanelovi znanstvenici su također otkrili da crvena Czar kamelija sadrži zanimljiv sastojak zvan protokatehinska kiselina.

Bogata antioksidansima koji štite kožu, brend tvrdi da protokatehinska kiselina pomaže “podržati vitalnost kože” ciljajući na “stanice koje stare”. U idealnom slučaju, naš imunološki sustav čisti oštećene stanice i zamjenjuje ih mlađim stanicama u procesu koji se naziva apoptoza, tj. “stanična smrt”. Stareće stanice, međutim, su stanice koje se prestaju dijeliti (bilo zbog starosti ili vanjskih agresora poput zagađenja ili UV zraka), ali ih naš imunološki sustav ne uklanja, ostavljajući ih da se nakupljaju u tkivima, što ponekad može uzrokovati oštećenje susjednih stanice i starenje samog tkiva.

Održivost je doista u središtu ove kolekcije: smanjena je težina staklenki i boca, 80% ambalaže je reciklirano staklo, postoje staklenke koje se mogu ponovno puniti, plastika za jednokratnu upotrebu je puno manje korištena, papirnati letci su uklonjeni, korištena je organska boja, a mnogi poklopci sadrže reciklirane materijale ili materijale iz bioloških izvora.

PHOTOS BY: Chanel / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.