Sve više tvrtki okreće se ka zelenom poslovanju. Briga oko okoliša i zaštite ekosustava trebale bi biti temelj svakog poslovanja, a čini se kako u proteklih nekoliko godina vodeće kompanije slijede taj put. Tako se primjerice i Garnier koji je jedan od brendova L’Oreal Grupe godinama zalaže za održivi razvoj. Kroz program održivog razvoja L’Oreal za budućnost u potpunosti nastoji osigurati da aktivnosti kompanije i branda poštuju takozvane “planetarne granice”, odnosno granice tolerancije koje planet može izdržati utvrđene od strane znanstvenika. O tome svjedoči proizvodnja sve prirodnijih formula koje koriste održive sastojke, kao i sastojci dobiveni “pravednom trgovinom”, a uz to, Garnier je i prvi brand koji je popularizirao organske proizvode na masovnom tržištu proizvoda za njegu kože. Sada Garnier ide i korak dalje i želi unaprijediti način rada industrije ljepote i biti vodeći brend promjena u ime svih nas.
Osim što se obavezuju da će do 2025. godine svi njihovi proizvodi biti proizvedeni bez korištenja izvorne plastike, pakiranja svih proizvoda bit će reciklabilna, razgradiva ili višekratna, a sve Garnier tvornice će biti CO2 neutralne, posebna pažnja se pridaje i važnosti očuvanja bioraznolikosti i očuvanju pčela, toliko za svijet važnih oprašivača. Primjer brige i očuvanja okoliša i bioraznolikosti predstavlja upravo Garnier Botanic Therapy koji sadrže sastojke dobivene od pčela koje se pridržavaju upravo Povelje o održivom pčelarstvu. Med za nove proizvode iz linije Botanic Therapy Honey nastaje iz održivih izvora u Mađarskoj. Med je dobiven na odgovoran način i proizvodi se u prirodnim bagremovim šumama Mađarske. Pčelari u Mađarskoj su čuvari duge poljoprivredne tradicije koje svoje košnice premještaju na različite lokacije, ovisno o tome gdje se nalazi drveće u cvatu, kako bi njihove pčele imale najbolji nektar i spravile najbolji med.
Kao dio programa solidarne nabave, pčelinji vosak za proizvode uvezen je iz zapadne Afrike u sklopu programa Pčele Afrike. Ovaj program omogućuje proizvođačima shea maslaca rad tijekom cijele godine, a ne samo tijekom ljetnih mjeseci (uobičajenog žetvenog razdoblja za shea maslac), što za njih znači dodatni izvor prihoda. Glavni ciljevi navedenog programa su promicanje održivih tehnika pčelarenja, utvrđivanje pravedne cijene za pčelare te rad s lokalnom zajednicom u svrhu izgradnje košnica i izrade opreme umjesto uvoza kako bi se ojačalo lokalno gospodarstvo.
Osim toga omiljeni brend mnogih, podržava organizaciju The Bee Conservancy, nevladinu organizaciju koja trenutno štiti 10 milijuna pčela, osnažuje bioraznolikost pomoću izgradnje staništa prihvatljivih za pčele te pomaže u borbi protiv gladi u lokalnoj zajednici. Glad i pčele naizgled se čine kao dva potpuno različita problema, no zapravo su temeljno povezani. Pčele čine suštinu preživljavanja, njihova marljivost od temeljne je važnosti ne samo za zdrave ekosustave, već i za održavanje života ljudi i životinja.