248085568_636492544013513_5717004220164421168_n

Poznati brend biljnog mlijeka iskoristio second hand komade za izradu vlastite linije odjeće

GREEN_300_listici_sredina

Fora porukama do ekološke osviještenosti

Ako ste prešli na biljno mlijeko, vrlo vjerojatno ste se već susreli sa zabavnim natpisima na tetrapaku Oatly biljnog mlijeka, a sada ih možete nositi i na vintage traper jaknama i majicama.

Poznati proizvođač zobenog mlijeka sa sjedištem u Malmöu, Oatly, želi pomoći u smanjenju vašeg utjecaja na planet ne samo u smislu onoga što pijete, već i onoga što nosite. Ovaj brend biljnog mlijeka je popularan i zbog toga što ima jako fora dizajn i priču zbog čega se njihovi natpisi čine idealnim za staviti na komad odjeće. No, ne bilo kakav komad odjeće – oni žele da to bude već rabljeni komad jer se savršeno uklapa u njihovu misiju na čelu koje je oduvijek bila održivost. U Oatlyju su odlučili da postoji ekološki prihvatljiviji način da ljudi pokažu svoju podršku biljnim proizvodima i tako je nastao Oatly ReRuns. Ova zanimljiva inicijativa nudi rabljenu odjeću umjesto nove, ali s voljenim Oatly frazama i grafikom.

ReRuns nudi mješavinu već omiljenih majica i jedinstvenih traper jakni, ali one koje imaju ograničenu dostupnost. Svaku njihovu traper jaknu ukrasila je jedna od deset umjetnica koje su se udružile s Oatly na ovom projektu, a sav prihod od prodaje ide za potporu Klubu djevojaka Lower Eastside (LESGC). Ova neprofitna organizacija mladim ženama u New Yorku nudi besplatne programe i mentorstvo, te nudi biljne obroke nakon škole koji su uzgojeni u njihovom vrtu i na krovu te programe usmjerene na učenje i aktivizam o ekološkoj pravdi.

Ljudi trenutno konzumiraju oko 80 milijardi novih komada odjeće svake godine, što je skok od 400% u odnosu na količinu konzumiranu prije samo dva desetljeća. Sva ta nova odjeća koja konstantno dolazi u naše živote se također odbacuje jednako brzim tempom. Zbog činjenice da 85% tekstila završava na odlagalištima otpada, Oatlyjeve ograničene jakne su dizajnirane kako bi smanjile otpad. Inicijativa ReRuns također uključuje prerađene majice (izrađene u partnerstvu s brendom rabljene odjeće Goodfair) i tiskane s popularnim Oatlyjevim frazama koje se kupuju na zanimljiv način. Kupci biraju svoju veličinu i poruku, a tvrtka ih iznenađuje bojom i stilom majice koju će dobiti. Kroz ovaj eksperiment su htjeli smanjiti utjecaj svoje robe, podržavati izvanredne organizacije i pružiti talentiranim umjetnicima platformu da se izraze i pridobiju Oatly obožavatelje.

Oatly merch sadrži fraze koje na zabavan način žele predstaviti pojedinca koji brine o ekološkoj osviještenosti i o životinjama, a na njima ćete naći fraze poput “Post-Milk Generation”, “Eat Plants for the Planet” i “Wow No Cow!”. Majice su uvijek različitihboja, s različitim printom i stilom, pa ako tražite savršenstvo, vjerojatno ga ovdje nećete pronaći, ali to i je čar rabljene odjeće. No ako tražite jedinstvene predmete s porukom koji imaju vrlo mali utjecaj na okoliš, pogledajte njihovu stranicu. Većina stvari se brzo rasprodala, ali u prosincu su najavili dolazak vintage blagdanskih džempera također (pre)uređenih od strane umjetnika.

PHOTOS BY: Instagram, Oatly / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.