248085568_636492544013513_5717004220164421168_n

Poznati brend biljnog mlijeka iskoristio second hand komade za izradu vlastite linije odjeće

GREEN_300_listici_sredina

Fora porukama do ekološke osviještenosti

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Ako ste prešli na biljno mlijeko, vrlo vjerojatno ste se već susreli sa zabavnim natpisima na tetrapaku Oatly biljnog mlijeka, a sada ih možete nositi i na vintage traper jaknama i majicama.

Poznati proizvođač zobenog mlijeka sa sjedištem u Malmöu, Oatly, želi pomoći u smanjenju vašeg utjecaja na planet ne samo u smislu onoga što pijete, već i onoga što nosite. Ovaj brend biljnog mlijeka je popularan i zbog toga što ima jako fora dizajn i priču zbog čega se njihovi natpisi čine idealnim za staviti na komad odjeće. No, ne bilo kakav komad odjeće – oni žele da to bude već rabljeni komad jer se savršeno uklapa u njihovu misiju na čelu koje je oduvijek bila održivost. U Oatlyju su odlučili da postoji ekološki prihvatljiviji način da ljudi pokažu svoju podršku biljnim proizvodima i tako je nastao Oatly ReRuns. Ova zanimljiva inicijativa nudi rabljenu odjeću umjesto nove, ali s voljenim Oatly frazama i grafikom.

ReRuns nudi mješavinu već omiljenih majica i jedinstvenih traper jakni, ali one koje imaju ograničenu dostupnost. Svaku njihovu traper jaknu ukrasila je jedna od deset umjetnica koje su se udružile s Oatly na ovom projektu, a sav prihod od prodaje ide za potporu Klubu djevojaka Lower Eastside (LESGC). Ova neprofitna organizacija mladim ženama u New Yorku nudi besplatne programe i mentorstvo, te nudi biljne obroke nakon škole koji su uzgojeni u njihovom vrtu i na krovu te programe usmjerene na učenje i aktivizam o ekološkoj pravdi.

Ljudi trenutno konzumiraju oko 80 milijardi novih komada odjeće svake godine, što je skok od 400% u odnosu na količinu konzumiranu prije samo dva desetljeća. Sva ta nova odjeća koja konstantno dolazi u naše živote se također odbacuje jednako brzim tempom. Zbog činjenice da 85% tekstila završava na odlagalištima otpada, Oatlyjeve ograničene jakne su dizajnirane kako bi smanjile otpad. Inicijativa ReRuns također uključuje prerađene majice (izrađene u partnerstvu s brendom rabljene odjeće Goodfair) i tiskane s popularnim Oatlyjevim frazama koje se kupuju na zanimljiv način. Kupci biraju svoju veličinu i poruku, a tvrtka ih iznenađuje bojom i stilom majice koju će dobiti. Kroz ovaj eksperiment su htjeli smanjiti utjecaj svoje robe, podržavati izvanredne organizacije i pružiti talentiranim umjetnicima platformu da se izraze i pridobiju Oatly obožavatelje.

Oatly merch sadrži fraze koje na zabavan način žele predstaviti pojedinca koji brine o ekološkoj osviještenosti i o životinjama, a na njima ćete naći fraze poput “Post-Milk Generation”, “Eat Plants for the Planet” i “Wow No Cow!”. Majice su uvijek različitihboja, s različitim printom i stilom, pa ako tražite savršenstvo, vjerojatno ga ovdje nećete pronaći, ali to i je čar rabljene odjeće. No ako tražite jedinstvene predmete s porukom koji imaju vrlo mali utjecaj na okoliš, pogledajte njihovu stranicu. Većina stvari se brzo rasprodala, ali u prosincu su najavili dolazak vintage blagdanskih džempera također (pre)uređenih od strane umjetnika.

PHOTOS BY: Instagram, Oatly / Sva prava pridržana

Vezani članci

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2022 © Sva prava pridržana - GREEN.HR

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.