139098093_1108020059673711_8537254966970737999_n

Tri popularna e-trgovca udružuju snage kako bi pokrenuli novu klimatsku inicijativu za modne brendove

GREEN_300_listici_sredina

Cilj je smanjiti emisije ugljika u cijeloj modnoj industriji

Zahvaljujući jedinstvenoj suradnji unutar industrije, tri e-trgovca pokrenula su platformu za učenje po mjeri kako bi podržali svoje brendove - partnere u postavljanju ciljeva na polju djelovanja protiv klimatskih promjena u skladu sa znanstvenim saznanjima.

ABOUT YOU, YOOX NET-A-PORTER i ZALANDO ujedinjuju snage u zajedničkoj akciji koja ima za cilj ne samo smanjiti emisije ugljika u sklopu njihova poslovanja, već i u cijeloj modnoj industriji. Ova tri online trgovca pokreću online platformu za učenje kako bi podržali svoje brendove – partnere u postavljanju ciljeva za smanjenje emisije stakleničkih plinova, a u skladu sa znanstvenim saznanjima. Ova je inicijativa bitan dio napora triju tvrtki na polju  djelovanja protiv klimatskih promjena, a koje su si i same već postavile ambiciozne ciljeve za smanjenje emisija kroz Inicijativu znanstveno utemeljenih ciljeva (Science Based Targets initiative  – SBTi).

Poseban, prilagođeni program bit će besplatan za brendove – partnere tvrtki ABOUT YOU, YOOX NET-A-PORTER i ZALANDO, a osmišljen je na način da partnere educira o vrijednostima i procesima ostvarivanja ciljeva vezanih za klimu i okoliš. Program omogućuje partnerima da korak po korak nauče kako započeti kompleksno putovanje mjerenja emisija, kako postaviti ambiciozne, znanstveno utemeljene ciljeve te ishoditi odobrenje od Science Based Targets inicijative. Također, predviđena je i posebna sekcija u kojoj se modni brendovi mogu povezati i međusobno i sa stručnjacima za održivost.

I dok je svaka od tri platforme posvećena znatnom smanjenju vlastitih, direktnih emisija, za između 70% i 90 % otiska modne industrije odgovorna je sama baza proizvodnog lanca, odnosno proizvodnja materijala, priprema i obrada. Inicijativa, stoga, ima dva ključna cilja: skaliranje klimatske akcije u cijeloj industriji za širi učinak i transformaciju sustava, dok istovremeno doprinosi smanjenju emisija samih e- trgovaca.

Znanstveno utemeljeni ciljevi koji se navode u ovom pozivu svim igračima u industriji da poduzmu ambiciozne mjere na polju klimatskih promjena i koje je potvrdio SBTi, međunarodno su priznati i tvrtkama pružaju jasno definirane smjernice za smanjenje emisija ugljičnog dioksida te istovremeno osiguravaju budući rast, prilagođavaju se promjenjivom regulatornom krajoliku, jačaju povjerenje ulagača i potiču inovacije.

“Svjedoci smo velikih promjena u industriji u kojoj usklađujemo svoje napore u smanjenju emisije stakleničkih plinova sa znanošću. Od srpnja 2022. SBTi je odobrio ciljeve više od 1500 kompanija. Postavili smo znanstveno utemeljene ciljeve koje je odobrio SBTi i sada ubiremo plodove našeg rada. 46,6% naših partnera dobilo je odobrenje za ciljeve vezane za emisije stakleničkih plinova  do veljače 2022. Pozivamo preostale poslovne partnere da učine isto”, izjavio je Hannes Wiese, jedan od osnivača i izvršnih direktora tvrtke ABOUT YOU.

“Naša predanost mjerama protiv klimatskih promjena može se ostvariti samo kroz inovativno partnerstvo. Ovaj korak ima za prioritet ulaganje u brendove-partnere u različitim fazama njihovog klimatskog putovanja, podržavajući ih u postavljanju ciljeva u skladu sa znanstvenim saznanjima. Surađujući s ABOUT YOU i ZALANDO, zajedno možemo ostvariti dosljedniji pristup u našim nastojanjima da smanjimo utjecaj luksuza i mode”, rekao je Geoffroy Lefebvre, izvršni direktor YOOX NET-A-PORTER-a.

Dekarbonizacija opskrbnih lanaca u partnerstvu s dobavljačima, brendovima, logistikom, tvrtkama za pakiranje, a sada i našim konkurentima, moćna je poluga za pokretanje značajnih promjena u modnoj industriji. Naš je cilj je da 90% naših partnera (po emisijama) postavi znanstveno utemeljene ciljeve do 2025., a nova edukativna platforma je ključna za realizaciju ovog ambicioznog cilja”, naglasio je David Schneider, jedan od izvršnih direktora Zalanda.

Inicijativa, koja je u skladu s antimonopolskim praksama i provodi se u suradnji s Quantisom, vodećom konzultantskom tvrtkom za održivost okoliša s ekspertizom za klimu i klimatske promjene, bit će pokrenuta kao pilot – projekt s odabranim partnerskim brendovima u jesen ove godine. Iduće će godine biti dostupna svim partnerskim brendovima. Ova tri e-trgovca vide potencijal da platforma postane inicijativa za cijelu industriju, otvorena za sve zainteresirane modne marke i trgovce koji su predani ambicioznoj klimatskoj akciji i stvaranju održivije budućnosti mode.

PHOTOS BY: Press; Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.