Održivi modni brend izrađen u Bosni dostojan svjetskog pret-a-portera

GREEN_300_listici_sredina

Jeste li čuli za brand Intuitive NYC?

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Prva kolekcija dječjih cipela nastala je 2017. godine, a kreativni duo Sabina i Tahir, susjednih korijena s njujorškom adresom, u međuvremenu je osvojio srca modne publike i eko entuzijasta

O kojem god tipu dizajna bila riječ, dizajneri se često poistovjećuju sa svojim korijenima, jezikom i tradicijom, kako bi stvorili nevjerojatne. Po tom principu nastaje i Intuitiva NYC brand, čiji su osnivači bračni par Sabina i Tahir, koji su pri osnutku brenda imali jasnu viziju – stvoriti brand koji će biti društveno odgovoran, koji će zapošljavati lokalno stanovništvo, a čija će se proizvodnja odvijati u Visokom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by I N T U I T I V A™ (@intuitivanyc) on


Proizvodi koje volite s pozitivnim učinkom!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by I N T U I T I V A™ (@intuitivanyc) on

Brend Intuitiva je nastao spontano, uz šalicu kave. Kreativna Sabina i poduzetnik Tahir odlučili su iskoristiti svoje poslovno i i životno iskustvo i promisliti kako svijetu predstaviti Bosnu kroz jedan brand. Oboje zaljubljenici u kvalitetnu odjeću, neupadljive tonove i održivost, stvorili su brand espadrila koji je brzo osvojio publiku od New Yorka, do Sarajeva gdje su u međuvremenu otvorili i showroom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by I N T U I T I V A™ (@intuitivanyc) on


No, iako je uspjeh brenda cilj, poduzetni bračni par želio je prije svega stvoriti ugodno radno okruženje, omogućiti ljudima Bosne pristojne radne uvjete i pokazati svijetu koliko resursa i potencijala ima Bosna i Hercegovina. Tako je 2017. godine nastala prva limitirana kolekcija espadrila za jesen i zimu, koja je bila pokazatelj koliko su ljudi zapravo željni dobre mode, kvalitetne i održive obuće koja godinama drži vrijednost. Sabina je naravno, napravila prve skice, okrećući se prema osobnom stilu. Klasični komadi odjeće poput dobrog para traperica, veste od kašmira, fine košulje i udobnih cipela su okosnice njezine garderobe, pa nije neobično da je željela da isti tip obuće i kasnije odjeće i sama proizvodi. “Gledam koliko ljudi troše novac u „lošu modu“. Imaju puno odjeće, a opet ništa za obući. Ne morate imati puno odjeće (i cipela) da bi ste bili lijepo obučeni.”, izjavila je za intervjuu za portal Bonjour.ba.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by I N T U I T I V A™ (@intuitivanyc) on


Nakon uspjeha koji su polučile espadrile, Intuitiva NYC na tržište izbacuje i papuče Lori Slippers koje su idealne i za šetnju izvan kuće jer imaju gumeni potplat kao i ostatak obuće, ali su idelane i za kuću jer savršeno tople. U međuvremenu je nastala i linija odjeće izrađena od organskog pamuka koja osvaja svojom svježinom i pročišćenošću.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by I N T U I T I V A™ (@intuitivanyc) on

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

Prvi Festival zdravlja održava se 3. listopada u Maksimiru.
Posljednjih 7 godina brend ALDO ulaže napore u stvaranje proizvoda koji nisu štetni za okoliš
Zalažu se za povećanje svjetske zajednice ljudi zainteresiranih za održiv način života i odgovorna putovanja.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti