DeeperThanSkin

Ovi su indie brandovi koji su i jako osviješteni

GREEN_300_listici_sredina

Zdravstveni sustav, udruge za promicanje prava životinja, zelene udruge i slične interesne skupine upravo u beauty industriji vide glavne krivce koji crpe planetu i životinje .

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Od sastojaka s crne liste koje kozmetički konglomerati i dalje koriste u svojim proizvodima preko zataškivanja podatka o čistoći istih u proizvodima, može se zaključiti kako su upravo veliki kozmetički brandovi najlakše mete.

Baš zbog poljuljane vjere u velike beauty brandove, situacija u kozmetičkoj industriji se promijenila. Beauty tržište u svoju su korist okrenuli mali obiteljski obrti koji su znanjem, promišljenim pristupom i čistoćom sastojaka pronašli publiku. Publiku koja je brzo iz male skupine klijenata entuzijasta prešla u globalni fenomen, gotovo  mainstream. Ovo su brandovi koji sve više privlače pažnju javnosti:

PHB ethical Beauty

Proizvodi za njegu kože i dekorativna kozmetika u potpunosti nastali u ručnoj proizvodnji, a sastojci su im prirodni, organski i ne sadrže kompromitirajuće palmino ulje. Za proizvodnju make up linije PHB ethical Beauty koriste mineralne boje koje se u prirodnom stanju ističu jačinom i pigmentom, a nadopunjeni su organskim uljima, vitaminima i voskom iz biljaka koji kožu čini nježnom te štiti i najzahtjevniju kožu. Proizvodi s PHB potpisom imaju BUAV i PETA-in certifikat, a koji potvrđuje kako su svi produkti proizvedeni bez okrutnosti prema životinjama. Iz branda ističu kako je važno naglasiti da ne koriste parabene, petrokemijske sastojke niti formaldehide i mikroplastiku, sastojke koji direktno utječu na zagađenje okoliša, a indirektno kroz povratni proces doticaja s prirodom i na nas same. Odlikuju se i bezglutenskom linijom koja je prikladna za sve alergičare.

phb kozmetika

May Lindstrom

Kao odgovor na povezanost s kožom i prepoznavanje jedinstvene ljepote, nastao je beauty brand May Lindstrom. Vlasnica branda May brand je zamislila kao spoj nišne luksuzne kozmetike i etičkog pokreta koji je zahvatio beauty industriju. Skincare proizvodi sadrže prirodna ulja biljaka, minerale i mirodijske začine. Procesu proizvodnje ovih kozmetičkih proizvoda posvećuje se velika pažnja, od svakog ubranog sjemena do konačnog pakiranja. Ova održiva luksuzna kozmetika nastala je u kući, točnije beauty studiju koji vlasnica May naziva i kuhinjom. Kako i ne bi kada su glavni sastojci kozmetike delikatnog mirisa kakao, začini i med. Dva najpoznatija proizvoda branda zasigurno su The Blue Cocoon i Honey Mud, za koje već možete pretpostaviti koliko genijalno mirišu. Brand će se uskoro prodavati i u novootvorenoj beauty concept store prodavaonici The Lab Store.

MayLindstrom kozmetika

Antipodes

Novozelandski brand Antipodes Organic Beauty ističe se svojim bestseller proizvodima koji su esencija bio kozmetike. Antipodes je od struke prepoznati beauty brand i jedan od pionira u niche Skincare industriji. Svojim holističkim pristup i izvornošću sastojaka pridobili su i brojne slavne vizažiste, pa ih kao favorita ističe Lisa Eldridge, vizažistica Keire Knightley, Kate Winslet i Victorije Beckham. Proizvodi branda Antipodes nastali su iz Vinanza antioksidansa, izvorno s Novog Zelanda, a od ostalih sastojaka dominantni su nutritivno vrijedno avokado ulje kao i manuka med, savršen protiv akni i komedona. Brand je prošle godine dobio nagradu od svjetske i europske kozmetičke struke zahvaljujući inovativnom Anti pollution serumu, koji štiti kožu od negativnih vanjskih utjecaja, gotovo kao štit na prirodnoj bazi.

Madara

Otkako su na društvenim mrežama više lifestyle nego beauty influencerice počele promovirati ovaj brand, istaknut ćemo kako je s razlogom došao u središte pozornosti. Brand Madara ima jasnu filozofiju – skincare rutinu je najbolje započeti njegom koja prodire duboko, puno dalje od same derme. Ne samo da bismo izgledali bolje, nego da bismo se i osjećali bolje, brand Madara svojom filozofijom potiče i nas same da jače lučimo serotonin. Zato su male dnevne odluke poput kozmetike koju koristimo i stavljamo na kožu ključne za našu bolju budućnost, naše odluke i izbore koje donosimo. Brand je nastao u nordijskoj prirodi koja zbog hladne i okrutne klime je na životu ostavila izdržljive i visokovrijedne biljke. Priroda nam daje što trebamo. Uz pomoć laboratorijskih stručnjaka i znanstvenika tim Madera je kreirao savršenu formulu – stvorio je skincare proizvode iz korijena nordijskog bilja, a finalni rezultat je tako zahvalan prema prirodi.

DeeperThanSkin

PHOTOS BY: Pexels, PR / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

Svaki petak u mjesecu rezerviran je za zeleno druženje
Glumac nam je otkrio sve o svojoj urbanoj džungli

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti