Osmišljene su pametne naljepnice za voće i povrće koje kupcima daju informacije i prijedloge recepata ovisno o razini zrelosti plodova.
Iza ove inovacije stoje lanac supermarketa Makro i kreativna agencija Grey iz Kolumbije, a cilj im je da produlje životni vijek voća i povrća. Naljepnice su male, poput onih koje često viđamo na, primjerice, bananama.
“Ovo je korporativna inicijativa koja osnažuje našu predanost štednji i održivosti, pogotovo jer razumijemo da je izbjegavanje bacanja hrane i ušteda novca. Naša naljepnica, prema zrelosti voća i povrća, sugerira recept za njihovu upotrebu u skladu s njihovom razinom zrelosti. Stvorili smo niz recepata koji se lako pripremaju za svaku fazu zrelosti, no uglavnom za najzreliju fazu. Recepti se mogu pronaći na našem Instagram računu @makrocolombia,” kaže Nicolás Tobón, izvršni direktor Makro Colombia.
“Kada je riječ o komunikaciji, ponekad su najveće ideje jednostavnije, a u ovom smo slučaju pokazali kako se analogna, niskotehnološka naljepnica s malim voćem može prenamijeniti. Živimo u zemlji u kojoj ima voća i povrća u izobilju, ali moramo promijeniti ponašanje oko toga kako se voće i povrće percipira kada sazriju kako bismo stvorili korist za Makro klijente i za okoliš,” kaže Juan Jose Posada, predsjednik i glavni kreativni direktor tvrtke Grey Colombia, a prenosi LBBOnline.
Naljepnice se mogu naći na voću i povrću poput banana, avokada, rajčica, manga i papaje.