Generacije i generacije djece odrasla su uz višekratno plastično posuđe u kojima su s nedjeljnog ručka kući nosili jelo ili pak na studij u drugi grad. Popularni Tupperware, preteča za sve male, velike i razne druge višekratne posude toliko se ustalio u našem kućanstvu da svaka druga posudica koja nije tog brenda u žargonu nosi naziv Tupperware. No, posljednjih je dana stigla vijest kako je ova 77-godišnja tvrtka pred propasti.
Nema mladih potrošača
Unatoč sve češćem globalnom upozoravanju na višekratno posuđe, te zabranu jednokratne plastične ambalaže, tvrtka, čini se, nije mogla opstati. Kako prenose strani mediji, kao temeljni problem navodi se činjenica da nisu mogli privući mlade potrošače što također poprilično čudi s obzirom na to da statistički gledano, Z generacija mnogo više brine o okolišu i zbrinjavanju hrane u višekratno posuđe.
Uveli značajne održive proizvode
Posljednjih se godina tvrtka borila s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno potražnja za njihovim proizvodima za kućanstvo pala. Kako su poručili, rade na pronalaženju financijskih sredstava kako bi ostali u poslu. “Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rješavanju financijske stabilnosti i likvidnosti. Tvrtka čini sve što je u njezinoj moći kako bi ublažila posljedice nedavnih događaja te poduzimamo hitne mjere da bismo pronašli dodatne izvore financiranja i riješili financijsku situaciju”, rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez, a prenosi Daily Mail.
Tijekom prošle godine dionice firme pale su 90 posto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uvjeravanje da su proizvodi održivi, ali kroz godine doista kako tvrde uveli su neke nove, održivije ciljeve u poslovanju. Naime, u svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nehrđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih proizvoda izrađeni od iskorištenog miješanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima. Također, direktor tvrdi da Tupperware pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za pohranu ostataka. Što će se dogoditi s ovom poznatom američkom tvrtkom preostaje vidjeti, no i dalje je kupnja proizvoda omogućena.