Kako se brend Reformation istaknuo u svijetu održive mode

GREEN_300_listici_sredina

"Biti gol je najodrživija opcija, a mi smo druga"

Slogan brenda Reformation privukao je našu pažnju i zato smo morali saznati više o njemu...

Već smo naučili da je modna industrija jedna od najvećih svjetskih zagađivača. Izrada tkanine koristi vodu, energiju, kemikalije i druge resurse o kojima većina ljudi ne razmišlja ili ih uopće ne vidi. Reformation brend je toga itekako svjestan i vjeruju da je znanje snaga, pa svoje potrošače žele obrazovati o korištenju resursa, klimatskim promjenama i drugim utjecajima mode.

Brend Reformation, koju je 2009. godine pokrenuo bivši model Yael Aflalo, najpoznatiji je po slatkim party haljinama i haljinama za vjenčanje, a u zadnje vrijeme ima i sve više ležernih komada poput sve popularnijih trenirki. Njihovi komadi jesu skuplji, ali su dugog vijeka, kvalitetni i održivi, stoga znate da je vaš novac dobro uložen.
Ova modna marka sa sjedištem u Los Angelesu navodi da je održivost srž svega što rade. Na Instagram profilu, na kojem imaju preko 1,6 milijuna pratitelja, redovito se izmjenjuju slike modela u njihovim ljetnim haljinama, sa slikama Grete Thunberg i raznim informacijama o održivosti i očuvanju planeta.

Ovo je brend koji zaista razmišlja o svakom detalju cijelog procesa nastanka odjeće i kako svaki taj detalj utječe na okoliš. RefScale prati njihov utjecaj na okoliš zbrajanjem kilograma ispuštenog ugljičnog dioksida i galona vode koju koriste te kilograma otpada koji stvaraju. Zatim izračunaju kako njihovi proizvodi pomažu u smanjenju tih utjecaja u usporedbi s većinom odjeće kupljene u SAD-u. Ove informacije se nakon toga podijele na svakoj stranici proizvoda njihove web stranice i tako možemo saznati kakav točno utjecaj ima svaki njihov odjevni predmet na okoliš. Na ovaj način svi vidimo ukupne troškove mode što je svakako nešto što do sada nismo vidjeli nigdje drugdje i nama se to jako sviđa. Zamislite kako bi bilo divno da svaki brend mora sadržavati te informacije za svaki svoj proizvod.

Osim što se trude informirati svoje kupce, dobro je znati da su njihove stvari stopostotno neutralne od ugljika od 2015. godine. Trenutno rade s Climate Neutralom, neprofitnom organizacijom, kako bi to učinili službenim. Kroz njihov rigorozni program certificiranja, Climate Neutral potvrđuje da je tvrtka poput Reformationa postigla neto nultu emisiju ugljika. U osnovi je to poput dobivanja otmjenog pečata odobrenja.

No za njih nije dovoljno samo održivo proizvoditi pa zato ulažu i u programe koji zamjenjuju neke od potrošenih resursa. Udružili su se s Native Energy i Programom obnove vode Bonneville Environmental Foundation (BEF) da pomognu vratiti neke resurse koje su iskoristili. Podržali su 2019. godine projekt u Indiji koji je poticao korištenje čiste energije, pomogao instalirati filtere za vodu za kuće u Hondurasu i pridonio 140 milijuna litara slatke vode kritično isušenim rijekama i močvarama u Kaliforniji. Osim ovih postoji još veliki broj ostalih projekata u korist okoliša u koje su uključeni, te razni eko certifikati i održivi planovi kojima su se obvezali. Reformation brend je i potpisnica prvog opredjeljenja Global Fashion Agende – Obveze kružnog modnog sustava 2020. – kojem je cilj ubrzati tempo tranzicije u održivost industrije.

Velike tvrtke svoju dobit iskazuju u tromjesečnim izvješćima o zaradi, no oni vjeruju da bi tvrtke trebale biti odgovorne za više od puke dobiti. Ako se prijavite da primate njihov newsletter, redovito ćete dobivati njihovo tromjesečno izvješće o održivosti kako biste mogli zajedno pratiti cijeli proces i napredak. Ovo je brend koji je zaista posvećen održivosti više nego većina drugih sličnih tvrtki, s naglaskom na klimatske akcije i ekološku pravdu. Kako i sami kažu, to je srž svega što rade i mi im u potpunosti vjerujemo.

PHOTOS BY: Instagram @reformation / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.