Unatoč globalnim izazovima poput inflacije i rasta troškova, JYSK je u financijskoj godini 2022/23, koja je završila krajem kolovoza, ponovno ostvario odličan rezultat i promet od 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura).
Kupci su također nastavili kupovati u više od 3 300 JYSK trgovina u 48 zemalja svijeta, a tvrtka je u prošloj godini privukla čak 1,2 milijuna novih kupaca.
Novi predsjednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen, jako je zadovoljan ovim rezultatima: “Ponosan sam na naporan rad i trud naših zaposlenika i promet koji danas možemo predstaviti. Globalno maloprodajno tržište je i dalje pod velikim pritiskom, a povjerenje kupaca i njihova kupovna moć su niski. Ipak, JYSK je poznat po svojim kvalitetnim proizvodima kao i konkurentnim cijenama, što se odrazilo u našim rezultatima i činjenici da kupci odabiru upravo naše trgovine.”
Ekspanzija kao sastavni dio JYSK-ovog identiteta
Unatoč vanjskim faktorima, koji su uzrokovali brojne izazove na globalnom maloprodajnom tržištu, JYSK je nastavio slijediti svoje planove ekspanzije.
U svibnju 2023. godine otvorio je svoje prve dvije trgovine u Turskoj i time započeo poslovanje na novom tržištu Generalno stanje na globalnom tržištu nije ga usporilo pa je u financijskoj godini 2022/23 otvorio ukupno 135 trgovina, što je ista brojka kao i prethodne godine. Osim novih otvorenja, tvrtka je uložila u 619 preuređenja, premještaja i povećanje postojećih trgovina te primjenu najnovijeg koncepta trgovine 3.0.
“Rast je u našem DNK-u, a naši rezultati, ekspanzije i aktivnosti u trgovinama u financijskoj godini iza nas, to jasno pokazuju. Prošle smo godine ostvarili važan cilj s više od dvije trećine naših trgovina uređenih prema najnovijem 3.0 skandinavskom konceptu, pa tako ni u godinama pred nama ne planiramo usporavati.“, rekao je Rami Jensen.
JYSK je također uložio u IT rješenja s Unified Commerce sistemom kako bi svojim kupcima osigurao najbolje iskustvo kupovine. Sustav je implementiran u 112 danskih trgovina, a trenutno su u tijeku pripreme za širenje u Španjolsku, Portugal i Francusku nakon čega će uslijediti implementacije na ostalim tržištima.
Činjenice:
- Rast prometa za 6,3% na 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura)
- 1,2 milijuna novih kupaca
- Otvorenje ukupno 135 novih JYSK trgovina diljem Europe
- Otvorenje prve dvije trgovine u Turskoj
- 619 aktivnosti vezanih za postojeće trgovine