U današnjem digitalnom vremenu tvrtke imaju obavezu prilagoditi se održivom načinu poslovanja kako bi smanjile svoj ekološki otisak. Fokusirajući se na praktičnost, učinkovitost i ekološku osviještenost, sustav e-računa u kontekstu prednosti digitalizacije poslovanja označava značajnu prekretnicu koja, osim što promiče održivost, ujedno i povećava udobnost za kupce, a zaposlenicima omogućava da uštede vrijeme i usredotoče se na druge zadatke.
Obogaćujući svoje poslovanje usvajanjem pozitivnih praksi i pozicionirajući se kao društveno odgovoran subjekt koji teži zelenijoj budućnosti, Konzum je u suradnji s MultiPlusCardom u svibnju uveo uslugu izdavanja e-računa za korisnike ovog programa vjernosti.
Uvođenjem digitalne alternative tradicionalnim papirnatim računima, cilj je transformirati iskustvo naplate kroz istovremeno poboljšanje korisničkog iskustva i smanjenje utjecaja na okoliš. Naime, procjenjuje se da se u trgovinama hrane i pića u Hrvatskoj godišnje otisne oko 275.000 kilometara računa, a pitanje je koliko uopće računa i izađe iz trgovine jer ih kupci nerijetko ostave na blagajni ili bace neposredno po obavljenoj kupovini.
Kako funkcionira e-račun?
Nakon svakog obavljenog plaćanja uz MultiPlusCard u Konzumovim prodavaonicama, e-račun će automatski biti dostupan u PDF formatu i vidljiv u MultiPlusCard aplikaciji. Dodatno, ako kupci ne žele ispis fizičkog računa na samoj blagajni, kao korisnici ovog programa vjernosti mogu odabrati opciju BIRAJ BEZ PAPIRA u samoj aplikaciji te je njihov račun dostupan samo u digitalnom formatu.
Za one koji dvoje o valjanosti takvog dokumenta, e-račun je sadržajem i vrijednošću identičan papirnatom računu. Jedna od njegovih prednosti je i ta što je uvijek pri ruci te je u bilo kojem trenutku dostupan za pregled i obradu za razliku od papirnatih koji se brzo unište i lako izgube. E-računi su dostupni 9 mjeseci, a za dulje čuvanje moguće ih je preuzeti i pohraniti na uređaj.