ozren-cuculic-uqF_8DyrAWU-unsplash

Gorski kotar bilježi turistički rast od gotovo 20 posto: ‘Posjetitelji su zadovoljni omjerom cijene i kvalitete’

GREEN_300_listici_sredina

Bilježe poraste

'S gotovo minimalnim ulozima bilježimo trend rasta.'

“U prvom poluvremenu bilježimo vrhunske rezultate, a vidno je da ćemo i ovogodišnju turističku utakmicu završiti s još jednim rekordom”, u sportskom duhu poručio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorski kotar, jer je destinacija strateški usmjerena i na aktivan odmor uz brojne atraktivne sportsko-rekreativne mogućnosti. Naglasio je kako je destinacija pokazala izrazitu zrelost, poglavito u segmentu omjera kvalitete i cijene, što su posjetitelji itekako primijetili i  kroz svoje ocjene.

U prvih šest mjeseci godine Gorski kotar zabilježio je 17,19% više dolazaka i 16,80% više noćenja u odnosu na rekordnu prošlu godinu, a u odnosu na 2019. godinu bilježi čak 31,82% više dolazaka i 36,68% više noćenja. U prvom polugodištu ove godine objekti u domaćinstvima jasno pokazuju trend rasta, a i dalje je zamjetno kako su u destinaciji najtraženiji smještaji više kategorije. Nadalje, sve jedinice lokalne samouprave i ove godine bilježe rast po broju noćenja i broju dolazaka u odnosu na prošlu godinu, što pokazuje kako destinacija ima jasnu viziju daljnjeg razvoja.

Posebno je bitno naglasiti kako broj ležajeva bilježi kontinuirani rast iz godine u godinu. Naime, zabilježeno je 30,35% više ležajeva u odnosu na 2019. godinu, što dokazuje kako su vidna ulaganja u destinaciji. Ujedno, očekuju se ulaganja u turističku infrastrukturu vrijedna 20 milijuna eura, što se odnosi na projekte koje su jedinice lokalne samouprave Gorskog kotara prijavile pod okriljem  Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Destinacijska atraktivnost dokazuje se kroz sve segmente, a poglavito u event industriji u kojoj najveći organizatori izrazito pažljivo biraju mjesto održavanja događanja, gdje je Gorski kotar prepoznat kao kvalitetan i odgovoran domaćin.

Posjetitelji zadovoljni omjerom cijene i kvalitete

Posjetitelj smatraju destinaciju izuzetno kvalitetnom, što su pokazali u recenzijama destinacije – 92 od sto ispitanika označilo ju je viskokvalitetnom. Atrakcije su zabilježile kvalitetu i zadovoljstvo gostiju u 93 od sto slučajeva, s povećanjem od 1%, a hoteli kvalitetu 86 od sto, s povećanjem od 8%. Privatni smještaj prema ocjenama gostiju ima kvalitetu od 95 od stp, a turističke agencije ocijenjene su sa sto od sto. Kvaliteta u ugostiteljskim objektima bilježi ocjenu 90 od sto s povećanjem od 3% na osnovi 2135 mišljenja gostiju u odnosu na prvih šest mjeseci prošle godine. Dostupni pokazatelji rezultat su dugoročnog projekta proaktivnog upravljanja kvalitetom u destinaciji kojeg je Turistička zajednica Gorskog kotara pokrenula netom nakon osnivanja, točnije pred nešto više od dvije godine.

Posjetitelji su zadovoljni s odličnim odnosom cijene i kvalitete, što je izuzetno bitno u vremenu kada je cjenovna osjetljivost domaćih posjetitelja iznimno visoka. Pohvalili su kvalitetu lokalne gastronomije, čistoću i gostoljubivost, što je bazna osnova hospitality industrije. Primjetan je smjer ulaganja u turizam Gorskog kotara kako kroz investicije, kapitalne projekte, kao i u kvalitetu i zadovoljstvo gostiju.

“Ostvarena je gotovo nemoguća misija ako se prati period od 2019. godine jer s gotovo minimalnim ulaganjima bilježimo trend rasta koji je zasigurno primjer dobre prakse, kako na razini županije, tako  i države, poglavito ako se uzmu u obzir ulagački kapaciteti s kojima trenutno raspolažemo”, kazuje Hrg. Zaključuje kako je Gorski kotar dokazano zelen raj koji ima potencijal izrasti u turističko-planinsku meku ovog dijela Europe na svega 20-tak minuta vožnje od mora.

PHOTOS BY: Unsplash, Pexels / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.