Ambasador #BirajZeleno kampanje, chef Mate janković

Biraj zeleno – više ljubavi, manje otpada od hrane: Chef Mate Janković otvorio prvu u nizu besplatnih zero waste radionica

GREEN_300_listici_sredina

Ništa nije otpad

Cilj kampanje 'Biraj zeleno: više ljubavi, manje otpada od hrane', koju je pokrenuo Nestlé, jest kroz besplatne radionice osvijestitii građane i potaknuti na aktivno sudjelovanje u sprječavanju stvaranja ove vrste otpada.

Nestlé je simbolično obilježio Svjetski dan osviještenosti o otpadu od hrane, koji se obilježava 29. rujna,  prvom u nizu besplatnih radionica za građane, koje organizira u okviru četvrte sezone edukativne inicijative #BirajZeleno: više ljubavi, manje otpada od hrane.

Mate Janković

Dio je to napora koje najveća prehrambena kompanija na svijetu već nekoliko godina ulaže kako bi osvijestili građane o aktualnim ekološkim izazovima. Isprva digitalna kampanja s godinama je prerasla u inicijativu koja potiče aktivaciju građana na djela koja će uistinu činiti razliku u odnosu prema planetu.

Mate Janković

Pod sloganom „Nauči, primijeni, promijeni“, kompanija se usredotočila na edukaciju hrvatskih građana o jednom od aktualnih ekoloških izazova s kojim se suočavamo – otpadom od hrane. Statističko istraživanje o otpadu hrane u Hrvatskoj pokazuje kako je stanje alarmantno, s čak 40 posto hrane koja se tjedno baca u kućanstvima, a mogla je biti konzumirana. Zato je Nestlé odlučio uložiti u besplatne radionice kojima je cilj edukacija hrvatskih građana na temu otpada od hrane.

Mate Janković

„Nakon tri godine podizanja svijesti hrvatskih građana o problemu stvaranja otpada od hrane, ove godine idemo korak dalje i poduzimamo još konkretnije akcije. Cilj nam je osvijestiti i potaknuti građane na aktivno sudjelovanje u sprječavanju stvaranja ove vrste otpada. Svatko od nas može značajno utjecati na njegovo smanjenje, a radionice koje organiziramo prilika su da istražimo kreativne načine kojima svako kućanstvo može pretvoriti ostatke hrane u nove i ukusne obroke. Prepoznali smo odgovornost u podizanju svijesti o ovoj važnoj temi i vjerujemo da samo zajedništvom, radom i edukacijom možemo postići održiviju budućnost“, rekla je Ivana Jeleč, voditeljica korporativnih komunikacija kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.

Mate Janković

U suradnji s partnerima – Konzumom, vodećim maloprodajnim lancem u Hrvatskoj, Veleučilištem Aspira i Ugostiteljsko-turističkim učilištem Zagreb – Nestlé pretvara edukativnu inicijativu u dugoročni projekt koji će okupljati sve veći broj dionika. Ove godine podršku #BirajZeleno inicijativi dali su i Ministarstvo znanosti i obrazovanja te Ministarstvo poljoprivrede, službeni pokrovitelji četvrte sezone.

Osim na radionicama, javnost će imati priliku saznati kako smanjiti otpad od hrane u svojim domovima na kulinarskom showu pod vodstvom chefa Mate Jankovića, koji će se održati sredinom listopada u Super Konzumu na adresi Radnička cesta 49. Chef Janković će zero food waste recepte predstaviti na Svjetski dan hrane, s ciljem educiranja građana o receptima koji pomažu ne samo okolišu, već i kućnom budžetu.

Pozivamo sve zainteresirane građane da nam se pridruže na ovim inspirativnim radionicama kako bismo zajedno učili, razmjenjivali ideje i gradili put prema zelenijoj budućnosti – podrška osviještene zajednice i sudjelovanje u promjeni ključ su našeg uspjeha. Prijaviti se možete ovdje.

PHOTOS BY: Nestlé / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.