20230523_094731

Beauty brendovi koje obožavamo brinu i za okoliš: Sada su čistili plaže i pomagali kornjačama

GREEN_300_listici_sredina

Povodom Svjetskog dana morskih kornjača

Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja oba brenda rade na stalnom smanjenju upotrebe mikroplastičnih čestica, prilikom koje je ušteđeno oko 300 tona novih plastika kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda.

Kornjača kao upornost koja pobjeđuje brzopletost. U modernom dobu i trendovima koji se mijenjanju kao brzi zec. Dosljednost brendova essence i CATRICE te samospoznaja o sposobnosti da na mudar način donosu na beauty stalke krajnjim kupaca kvalitetan, cjenovno pristupačan trendi proizvod, a pri tome da ne štete svome okruženju, a sve to uz timski rad zaslužna je za njihov uspjeh.

Pouka basne kornjača i zec: da spor i staložen pobjeđuje promijenila se kako se i trendovi mijenjaju a to je da sada pobjeđuje staložen i brz, zapravo onaj koji reagira najbolje na promjene i pri tom brine o svemu što ga okružuje.

Visokokvalitetni i cjenovno pristupačni make up brendovi essence i CATRICE implementiraju globalnu sustainability strategiju brendova lokalno. Te već treću godinu zaredom timski su udruženi u predivnoj priči čišćenja plaža.

Bez testiranja na životinjama

Ovoga puta inspirirani mudrim kornjačicama u mjesecu kada se obilježava Svjetski dan morskih kornjača odlučili su posjetiti Lošinj u Oporavilištu za morske kornjače.

Essence i CATRICE ne samo da brinu za životnu sredinu već i jako vole životinje te od samog postojanja brendova su cruelty free jer ne testiraju na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama. Članovi tvrtke VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukacijski centar o moru te novčanom donacijom podržali edukacijsku ulogu i ulogu podizanja svijesti javnosti koju provodi Institut Plavi svijet.

Na kratkoj i vrlo poučnoj edukaciju u Institutu o morskim kornjačama koje obitavaju u Jadranskom moru naučili su i da morske kornjače stradavaju zbog posljedica zagađenja mora različitim otpadom, posebno plastičnom ambalažom koju progutaju zamijenivši je za hranu te u ribarskim mrežama ili od posljedica ranjavanja brodskim propelerom.

Otok cvijeća

Drugi dan uputili su se na otok Ilovik gdje su zajedno sa lokalni mještani kao i influencerima BALKAN TOP STAR emisije održali akciju čišćenja plaže kako bi podigli svijesti javnosti o važnosti zaštite i očuvanja kornjača i naših plaža. Čistili su najveću uvalu na otoku s pješčanom plažom Paržine na jugoistočnoj strani otoka.

Za Ilovik se kaže da je otok cvijeća, jer gotovo oko svake kuće cvatu oleandri, palme, ruže i drugo cvijeće, a specifičnost ovog otoka su visoka stabla eukaliptusa, ujedno je i otok pješaka jer na njemu nema automobila. Kornjače i cvijeće i more bili su i više nego dovoljni za sreću i pouku da radimo timski i djelujemo za održivi način življenja. Za dobrobit nas samih i svega što nas okružuje.

Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja oba brenda rade na stalnom smanjenju upotrebe mikroplastičnih čestica, prilikom koje je ušteđeno oko 300 tona novih plastika kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda. Tvrtka vlasnik brendova, cosnova Beauty je klimatski neutralna tvrtka.

PHOTOS BY: press, Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.