ultra
ultra

U Splitu je počela Ultra: Evo što sve ovaj gigantski brend čini za okoliš

GREEN_300_listici_sredina

Krenula euforija u Splitu

Ultra u Miamiju je nedavno donirala i gotovo tri tisuće neiskorištenih obroka tamošnjem centru za beskućnike.

Počelo je europsko izdanje Ultra Music festivala, koje se već cijelo desetljeće odvija u Splitu.

Festivali i glazbena industrija generalno veliki su zagađivači okoliša, a Ultra je jedan od prvih brendova koji su odlučili prirodi i vratiti dio duga.

Njihov projekt Mission: Home jedan je od najopsežnijih programa održviosti na američkoj festivalskoj sceni, a u njega je do sada bilo uključeno preko 5.5 milijuna ljudi koji su dio Ultrine zajednice.

Program je pokrenut 2019. godine, a Ultra je od tada prusmjerila više od 58 tisuća kilograma otpada s odlagališta te ga iskoristila u neke druge svrhe, a kažu i kako uspijevaju stopostotno reciklirati smeće koje se stvori na festivalu. U prošloj su godini imali 30-ak inicijativa i akcija vezanih za održivost.

Suradnja s drugim organizacijama

Tijekom godina, surađivali su i s organizacijama kao što su ZAP Concepts, Climate Futures, Ocean Conservancy i drugi.

U svoje su akcije uklučivali i studente, koji su, među ostalim, sudjelovali u praktičnoj provedbi pravila o zabranom stiropora i jednokratne plastike na festivalu.

Osim toga, na festivalima redovito imaju punktove na kojima se posjetitelji mogu upoznati s okolišnom misijom festivala i educirati o tome što i sami mogu učiniti za planet. Nerijetko su takve ideje predstavljene kroz proširenu stvarnost i druge nove tehnologije.

Ultra u Miamiju je nedavno donirala i gotovo tri tisuće neiskorištenih obroka tamošnjem centru za beskućnike.

PHOTOS BY: Ultra Music / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.