‘Kalliopi’ iz Gračaca jedan je od rijetkih domaćih brendova ručno rađene obuće za sve uzraste

GREEN_300_listici_sredina

Održivost i socijalna uključenost

Ljeto samo što nije, a vama trebaju nove natikače ili jednostavno trebate novu obuću za ured? Sve ovo i još mnogo više nudi brend Kalliopi iz Gračaca. Vrijedne i kreativne ruke tamošnjih zaposlenika u prvom redu žena, stvaraju ručno rađenu obuću za sve uzraste, kao i brojne druge proizvode s naglaskom na održivo i ekološki osviješteno. Zavirili smo u njihovu ponudu obuće.

Sljedeći put kad ćete biti u potrazi za novim cipelama, ljetnim natikačama, radnom obućom ili jednostavno ugodnim papučama neka vam na pameti bude “Kalliopi”. Riječ je naime, o brendu uz Gračaca koji je nastao u sklopu društvenog poduzeća “Održivo društvo d.o.o.”, a u svom asortimanu između ostalog nude ekološki i ručno izrađenu obuću za sve uzraste.

Vrijedno društvo otvoreno prema svima

Kako su nam otkrili, društveni poduzetnici postali su u sklopu EU projekta pod nazivom “Održivim društvom do unapređenja i razvoja zajednice” i kao takvi mnogo ulažu u svaki segment svog poslovanja.

“Kao društveni poduzetnici ulažemo minimalno 75% godišnje dobiti u razvoj zajednice kroz razne načine poput: pomoći starijima i nemoćnima, obrazovanje mladih u sklopu edukacija ili radionica, ulaganje u kulturu ljudi i smanjenje socijalne isključenosti pojedinaca i slično”, istaknuli su nam.

Materijali kojima se služe kako bi izradili svoje ručno rađene proizvode su memorijska pjena i ostali kvalitetni i izdržljivi materijali, a za suvenire i ostale proizvode koje također izrađuju su glina, gips, reciklirane plastične vrećice i slično.

Prostirke za plažu i torbe za šoping

Osim cipela i raznih suvenira Kalliopi nudi i proizvode poput prostirki za plažu i torbi za kupovinu koje izrađuju jednom posebnom ekološkom metodom. “U proizvodnji torbi i prostirki za plažu kao i torbi za šoping, koristimo se metodom reciklaže plastičnih vrećica tako da se iste ponovo upotrijebe i ne zagađuju okoliš. U Gračacu mještani znaju da se bavimo reciklažom te iz tog razloga često donose kod nas plastične vrećice koje više ne upotrebljavaju”, tvrde, a najprodavaniji artikli su im cipele na koje su posebno ponosni, kako i ne bi bili kad su jedni od rijetkih koji i dalje njeguju ručni rad prilikom izrade. Najprodavaniji modeli cipela su kažu, iz ljetne kolekcije kao što su Zoe, Molly, Xena i Redesign.

Slaba zainteresiranost Hrvata za ručnim i domaćim proizvodima

Ako pitate ovu vrijednu skupinu ljudi koji djeluju pod svojim održivim poduzećem, svijest za ručno rađenom obućom u Hrvatskoj još uvijek nije baš u potpunosti zaživjela.

“Ne postoji velika svijest i zainteresiranost ljudi za ručno rađenom obućom kao što je to slučaj kod npr. Nijemaca ili Slovenaca koji cijene i poštuju ručni rad te im nije strano da ručni radovi iziskuju više vremena i truda te samim ti i veće cijene proizvoda, dok je našima previše dati cca 50 eura za jedan par ručno rađenih natikača”, tvrde i dodaju kako kao društvo nismo dovoljno osvijestili činjenicu da je znatno održivije kupovati domaće proizvode, od onih brze mode, no nadaju se da su brendovi kao što je Kalliopi koji je proizašao iz njihovog kreativnog društva glas promjene i tračak nade za sve one koji bi htjeli stvarati domaće i lokalne proizvode s osviještenim i pomno biranim materijalima.

Kalliopi proizvode možete potražiti na njihovom web shopu te Facebook stranici i Instagramu, a možete ih posjetiti i uživo svakim radnim danom od 7 do 15h u Gračacu na adresi Hrvatskog proljeća 1 te pogledati njihove proizvode u trgovini.

PHOTOS BY: Privatni album, Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.