Na Regent Streetu kupci će tako moći kupovati rabljenu odjeću i dodatke brojnih modnih marki, a H&M će svakodnevno dodavati nove komade.
Riječ je o ženskoj kolekciji PRE-LOVED koja će uključivati odjevne predmete nekoliko drugih marki i dizajnera, kao i brendove H&M grupe, koji uključuju Arket, Cos, Monki i Weekday.
Rezultat je to snažnog pritiska na tvrtke koje sudjeluju u lancu brze mode, a sve kako bi ograničili svoj utjecaj na okoliš.
I drugi slijede primjer
Podsjetimo, sličnu praksu H&M je uveo početkom godine u Barceloni, dok kupci u Švedskoj i Njemačkoj mogu kupovati rabljene komade putem H&M online platformi.
Ovaj primjer slijede i brojne druge marke.
Tako je Zara prošle godine u Velikoj Britaniji pokrenula online uslugu prodaje rabljenih odjevnih predmeta. S obzirom na to da se pothvat pokazao uspješnim, sada praksu nastavljaju i u Francuskoj.