Kampanja pod nazivom “Posjeti Kvarner – snimi svoj film“ je, prema većini komentara na društvenim mrežama, oduševila i strance i domaće.
U nešto više od tri minute videa, location manager dobiva pozive svjetskih filmskih kompanija sa specifičnim zahtjevima za lokacije snimanja filmova, koje on na području Kvarnera bez problema pronalazi.
POGLEDAJTE VIDEO:
“Svaka aktivnost i ambijent koji poželite može se pronaći na Kvarneru”, poruka je promo videa kojeg je pohvalio i poznati novinar Paul Bradbury, Britanac koji od 2003. živi u Hrvatskoj.
‘Inovativno i inteligentno’
“Konačno! Sjajan promo video Hrvatske turističke zajednice“, objavio je Bradbury na svom portalu Total Croatia News.
“Pogledao sam PUNO službenih hrvatskih promo videa u 13 godina koliko pišem o hrvatskom turizmu, a jako malo njih je ostavilo dojam na mene. S tako lijepom zemljom i s toliko nevjerojatnog materijala za rad, teško je učiniti da video o Hrvatskoj izgleda loše, ali da bi se destinacija predstavila na inovativan i inteligentan način potrebno je ipak malo više mašte. Prije desetak dana to je uspjelo Turističkoj zajednici Kvarnera”, napisao je Bradbury.