Znate li što je Croatia Full Of Taste?

GREEN_300_listici_sredina

Neodoljivi box s domaćim proizvodima

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Autohtona hrvatska jela, pića i slastice uživaju ugled u cijelom svijetu, a kako bi se dodatno približili domaćoj i stranoj publici i olakšali im potražnju, tri kreativcu su osmislila box s domaćim delicijama

O hrvatskim vinima, sirevima, pršutu ili uljima priča se u cijelom svijetu, a nekad sami zaboravljamo kakve mirodije i savršeno podneblje za uzgoj mirodija imamo. Kako bi stranoj publici približili, a domaće podsjetili na hvalevrijednu gastronomiju i enologiju, Dragan Pokrivač, Alen Mazi i Marko Sedlar kreirali su poklon kutiju u kojoj se mogu pronaći fantastični proizvodi domaćeg potpisa, Croatia Full Of Taste:

1.Kako je nastala ideja za plasmanom Croatia Full Of Taste boxova?

Oduvijek volim i cijenim hrvatske proizvode, smatram da su premalo cijenjeni širom svijeta. Naša gastronomija spada u sami svjetski vrh. Anthony Bourdain je rekao u svojoj gastronomskoj emisiji No Reservations da mu nije jasno zašto mu je trebalo 8 sezona da dođe u Hrvatsku, da Hrvati nisu ni sami svjesni što imaju. Ako sam se već rodio u ovoj predivnoj zemlji, zašto ne i napraviti nešto za nju, dati mogućnost da je ljudi “okuse” diljem svijeta. Prošla su vremena “cekera i slame” na čemu stalno prezentiramo naše proizvode. Ako već naši proizvodi spadaju u sam svjetski vrh onda zaslužuju i takvu prezentaciju.

2. Tko su vaši kupci? Ljudi koji traže hrvatske proizvode u duty free shopovima ili čak lokalci koji vole lokalnu hranu?

Naši glavni kupci su Hrvati iz Kanade, Australije, i SAD-a. Tu imamo najviše upita. Domaći kupci su hoteli, suvenirnice, duty shopovi. Brend je još mlad, treba vremena da vidimo u kojem smjeru će se razvijati i kojim kupcima će biti zanimljiv.

3. U ponudi imate desetke hrvatskih brendova. Kakvog tipa?

U ponudi imamo 18 različitih kutija, već se radi na dodatne dvije. U tim kutijama je preko 40 hrvatskih proizvođača. Ponuda će se širit.

4. Osvijestili ste potražnju tržišta za vizualno dopadljivim pakiranjem koji ne šteti okolišu. Kako ste došli na ideju pakiranja u biorazgradivo drvo?

Osluškujete što tržište traži i treba, ali i treba ponuditi neku vrijednost više. Kako mi već 27 godina radimo s hotelima, nije više novost da se plastika izbacuje iz istih i svi hoteli idu na priču zaštite planete pa smo iz toga djela prenijeli neko znanje na ovaj projekt.

5. Osim što su podijeljene po temama, jesu li kutije Croatia full of taste na još koji način personalizirane?

Za veću količinu može biti personalizirana, natpis tvrtke na poklopcu. Obično će to tvrtke uzimati na domjencima. Još jedan primjer je za svadbe za koje imamo već nekoliko upita.

6. Kojoj namjeni su predviđene kutije? Kao poklon, kao dar samom sebi, kao ukras interijeru…?

Svaki kupac će naći svoju kutiju, tako je i to zamišljeno od početka. Netko voli vino, netko maslinovo ulje, netko začine. Za svakog čovjeka postoji kutija po njegovoj mjeri. Svaki kupac će uključiti svoju maštu kako će ga koristiti, neće se posramiti nitko tko će ga poklanjati. Uživo kutije izgledaju još bolje i još poželjnije. Iza kutije je QR code koji kad skenirate vidite koji proizvodi su unutra. Etiketa koju vidite na kutijama je sigurnosna i prilikom otvaranja vam daje jedinstven osjećaj prvog otvaranja.

7. Sad malo o izvornosti proizvoda… Po kojoj klasifikaciji birate proizvode koji će se prezentirati kroz boxove?

Na tržištu je niz odličnih domaćih proizvoda. Kako odaberete onaj koji je optimalno vama odgovarajuć? Jako dobro pitanje, prije svega nam je bitno raditi s dobrim ljudima, ljudima koji su prepoznali projekt. Jer tvrtke ne rade s tvrtkama, ljudi rade s ljudima. Nadalje, većina proizvoda su i nagrađivani, išli smo i na proizvode koji imaju iznimnu kvalitetu, ali se ne mogu kupiti u marketima. Ima možda samo dva ili tri proizvoda koje možete kupiti u marketu, izbjegavamo to pod svaku cijenu jer želimo ponuditi turistu proizvod do kojeg ne može doći i koji će ga oduševiti.

8. I za kraj, kakvi su vam planovi za jesen? Jeste li za sada zadovoljni prodajom i želite se zadržati na trenutnom uspjehu ili imate novih ideja koje biste uskoro realizirali?

Tek smo krenuli s brendom, nismo vani ni 10-ak dana, niti smo se krenuli oglašavati, a već smo skupili preko 50 narudžbi i upita iz Australije, Kanada i SAD-a. Za SAD moramo imati certifikate za izvoz hrane što nas je malo usporilo u izvozu, ali kroz tjedan il dva će biti sve spremno. U ovaj projekt je uključeno preko 40 tvrtki i OPG-ova i uvjereni smo da će ovo biti jedna lijepa priča iz naše Hrvatske. Razvijat ćemo se u skladu s potrebama i željama tržišta, radimo i na dvije kutije (ove će bit od recikliranog kartona ali identičnog dizajna) za hladnjak. U jednoj će biti 5 najpoznatijih sireva, a u drugoj 5 najpoznatijih suhomesnatih proizvoda.

PHOTOS BY: PR / Sva prava pridržana

Nemoj pozeleniti, jer je stigao još jedan mail.

Prijavi se na ovaj newsletter i okreni novi list! 

Vezani članci

Više sa Green.hr

EBRD je ovaj program pokrenuo 2016. godine na razdoblje od 5 godina.
Istraživanje otkriva da ljudi silno žele zdraviji i održiviji život.
Osim jednostavnosti korištenja u kuhinji, još je jedna prednost ovog prezrelog voća.
Zatečen je ostao velikodušnošću kojom su ga dočekali ljudi koje je susretao putem.

Napravi nešto zeleno već danas.

Klikni „prijavi se“
i na pravom si putu!

Copyright 2020 © Sva prava pridržana GREEN.HR
cookies

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti