Prirodni sapuni domaćeg brenda o kojima je pisao i prestižni Vogue

Visokokvalitetni proizvodi zapakirani u izvanrednu priču

Silvanovo pakiranje iznenadi vas dva puta: prvo kada shvatite da je vizualni identitet pakiranja inspiriran motivima bogate hrvatske kulturne i folklorne baštine, a potom kada shvatite da će u potpuno doslovnom značenju iz jednog takvog pakiranja niknuti cvijeće.

Prirodna kozmetika je sve više u trendu, a zahvaljujući tome i sami učimo sve više o prednostima prirodne kozmetike u usporedbi s komercijalnom. Ovakva kozmetika uglavnom asocira na proizvode koje sadrže prirodne sastojke, proizvode koji nisu testirani na životinjama, a najčešće takvi proizvodi koriste i eco-friendly pakiranja, održiviju proizvodnju i fair trade uvjete poslovanja, a to je sve nešto čemu bismo svi trebali težiti prilikom kupnje.
Srećom u Hrvatskoj u zadnje vrijeme imamo sve veći izbor prirodne kozmetike i to od domaćih brendova. Jedan od takvih brendova je Silvan kozmetika, hrvatska kozmetika u kojoj se kultura, povijest i tradicija susreću sa suvremenim dizajnom. Visokokvalitetni proizvodi za njegu kože zapakirani su u izvanrednu priču inspiriranu prapovijesnom umjetnošću ilirskog naroda – čiji se bog divlje prirode, šuma i pašnjaka zvao Silvan. A osim što se radi o predivnoj prirodnoj kozmetici s fokusom na održiv život, pakiranje svakog proizvoda načinjeno je od biorazgradivog papira u koji su ugrađene sjemenke livadnog cvijeća.
Razgovarali smo s Jelenom Bikić, osnivačicom brenda Silvan koja nam je otkrila kako je došla do ideje, koja joj je motivacija i inspiracija prilikom osmišljavanja i izrade proizvoda, te kako su njezini proizvodi završili u prestižnom časopisu Vogue.

Kada i kako je započela vaša priča? Što vas je potaknulo na izradu prirodne kozmetike?

Brend je nastao 2016. godine i predstavlja jedinstvenu viziju čiji krajnji rezultat jest prirodna kozmetika koja svojim dizajnom i samim pakiranjem iznosi priču o hrvatskoj kulturi. Svi sastojci koje koristimo pri izradi, dizajnu sastavu našeg pakiranja usmjereni su na promociju održivosti i života bez otpada, a potom i bogatog kulturnog nasljeđa naše domovine. Samo pakiranje načinjeno je od biorazgradivog papira u kojeg su ugrađene sjemenke različitih vrsta livadnog cvijeća. Pakiranje možete u cijelosti zasaditi.

Kako ste došli na ideju za eko pakiranje sa sjemenkama cvijeća? 

Pakiranje koje se pretvara u cvijeće naglašava posvećenost brenda održivom razvoju i životu bez otpada. Pakiranje svakog proizvoda načinjeno je od biorazgradivog papira u koji su ugrađene sjemenke livadnog cvijeća. Ideja je zasaditi svako pakiranje u teglicu za cvijeće ili u otvoreni vrt (još bolje), prekriti tankim slojem zemlje te zalijevati i držati na suncu. Papir se vrlo brzo razgradi, a iz sjemenki će kroz nekoliko tjedana niknuti livadno cvijeće – nikada ne znamo koje jer je riječ o različitim vrstama. Htjeli smo da bude iznenađenje, da nas svaki put priroda iznenadi svojom ljepotom.

Da li su sva pakiranja koja koristite eko? Ima li još nešto u cijelom procesu proizvodnje i pakiranja što biste željeli istaknuti kao ekološki orijentirano?

Trudimo se kroz cjelokupni proces (od izrade do slanja naših proizvoda) promišljati o ekološkom aspektu. Sva pakiranja naših sapuna su biorazgradiva te sadrže sjemenke divljeg livadnog cvijeća. Pri transportu do krajnjeg kupca koristimo kartonske kutije, biorazgradivu ispunu te papirnatu ljepljivu traku tako da smo i tu izbjegli korištenje plastike.

Odakle nabavljate sve što vam je potrebno za proizvodnju?

Dobavljači su nam dobrim dijelom europski, ali sve što možemo trudimo se nabaviti u Hrvatskoj. Bilo bi nam žao sirovine poput morske soli uvoziti iz vana pored divne Solane Nin i naše jadranske soli.

Kako je došlo do suradnje s britanskim izdanjem časopisa Vogue?

Dobili smo ponudu od njih da budemo dio kampanje Vogue’s Beauty Secrets koja za svoj cilj ima upoznati publiku od oko 4 milijuna ljudi s vrhunskim brendovima diljem svijeta. Kampanja se odvila i u sklopu tiskanog izdanja Voguea i na njihovim web stranicama. Objava u Vogueu, modnoj Bibliji te najutjecajnijem i najvažnijem magazinu po pitanju suvremenih trendova, bila je velika potvrda vizije, kvalitete i rada koji se krije iza brenda Silvan.

Imate li kakve buduće planove za izradu nekih novih proizvoda ili neku drugu eco-friendly ideju?

Silvan je kao brend nastao da bi, između ostalog, stavio veliki naglasak na ekološku osviještenost tako da ćemo sve što budemo radili u budućnosti raditi u skladu s time. Imamo nekoliko novih proizvoda na umu, ali bit će bolje da ih sami vidite za par mjeseci.

Gdje se mogu kupiti vaši proizvodi?

Proizvodi su odnedavno dostupni u svim dm prodavaonicama diljem Hrvatske. Proizvodi su također dostupni u sklopu MasterCardovog projekta Priceless Croatia na njihovoj internet stranici priceless.hr. Posebna ponuda sastoji se od poklon paketa u kojem možete pronaći tri sapuna, platnenu vrećicu sa zemljom te teglicu za cvijeće tako da su kupci odmah ponukani na interakciju s ovim jedinstvenim pakiranjem.

PHOTOS BY: Privatni album, Green.hr / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.