Nivea2

Poznati njemački brend osobne higijene testira refill pakiranja

Sve poželjniji trend

Rinfuza postaje sve popularnija, ali s ovim konceptom se nisu dovoljno pozabavili brendovi za osobnu njegu. Neki su to odlučili promijeniti.

Refill pakiranja nisu novost i sve se više brendova okreće upravo takvim ekološki održivijim opcijama kako bi smanjili proizvodnju plastike. Beauty industrija je dugi niz godina kupce mamila lijepim i pažljivo dizajniranim pakiranjima, ali koliko god takva pakiranja bila atraktivna, i dalje su nepravilnim odlaganjem štetila okolišu. Budući da su kupci postali svjesni štetnih posljedica prekomjernog korištenja plastike, svjesne su postale i velike tvrtke.
Jedna od njih je njemačka tvrtka Beiersdorf koja se odlučila uključiti u borbu protiv plastičnog otpada, a njezin glavni borac je brend Nivea. Naime, lansirane su prve stanice za punjenje boca s gelom za tuširanje, a nalaze se u odabranim dm prodavaonicama u Hamburgu i Ettlingenu. Cilj im je istražiti koncept boca za višekratnu upotrebu kod svojih potrošača.


“Prvo, morali smo razumjeti i definirati iskustvo potrošača kako bismo dizajnirali holističko rješenje. Iako koncept punjenja boca za višekratnu upotrebu nije posve nov, kategorija osobne njege još se ne može pohvaliti širokom primjenom ove tehnologije. Morali smo identificirati najbolji mogući scenarij za potrošača i za održivost. Nisu sve formulacije prikladne za takav koncept. Formulacije moraju izdržati dodatni teret punjenja i morali smo pažljivo birati svoje proizvode nakon opsežnih internih ispitivanja”, rekla je Caroline Zia iz Beiersdorfa.


Boce koje će potrošači koristiti za punjenje napravljene su od reciklirane plastike, a iz tvrtke navode da će istu bocu moći koristiti dulje vrijeme. Međutim, osim što će se tijekom faze ispitivanja boca koristiti više puta, kupac će ju moći nakon upotrebe predati u trgovinu i ona će se ponovno reciklirati. Osim toga, stanica će prilikom svakog punjenja printati novu deklaraciju o proizvodu na kojoj će se nalaziti osnovne informacije poput roka trajanja.
Stanice za punjenje trenutno su u fazi testiranja, a ako budu uspješne kod kupaca, postat će stalni dio prodavaonica. “Radujemo se što ćemo dobiti što više povratnih informacija o dizajnu, funkcionalnosti i održivosti brenda. Nadamo se što boljem odazivu potrošača”, rekao je Koushik Sreedhar, voditelj laboratorija.

PHOTOS BY: Beiersdorf, Pexels / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.