196389871_812041356085551_8050095257014273370_n

Popularni skandinavski ruksaci lansirali liniju koja potiče čišćenje oceana

GREEN_300_listici_sredina

Dolaze u četiri modela s vrećom za otpad

Povodom Svjetskog dana oceana, švedska tvrtka koji su nas ranije već oduševila svojim ekološki osviještenim ruksacima, lansirala je novu liniju koja je posvećena oceanima te određeni iznos od kupljenih proizvoda bit će donirano radu na čišćenju oceana.

U čast Svjetskog dana oceana koji se u obilježava 8. lipnja, poznata skandinavska tvrtka za opremu na otvorenom Fjällräven lansirala je posebno izdanje svojih popularnih Kånken torbi. Popularni ruksaci kojima je već neko vrijeme zaluđen cijeli svijet izrađene su od Fjällrävenove tkanine G-1000 HeavyDuty Eco S od recikliranog poliestera i organskog pamuka. Tkanina ne sadrži impregnaciju fluorougljikom i može se učiniti otpornijom na vodu i vjetar zahvaljujući proizvodima tvrtke “Greenland Wax Bar” s kojom Fjällräven surađuje.

Linija novih torbi dolazi u četiri modela; Kånken Art – klasični ruksak, mini ruksak, remen i torba za prijenosno računalo, a da bi cijela stvar oko novih ekološki osviještenih i ruksaka s posebnom namjerom bila još bolja, svaki od modela sadrži besplatnu vreću za skupljanje otpada koja potiče ljude da pokupe smeće gdje god se nalaze, a posebice kad su na plaži tijekom ovih ljetnih mjeseci.
“Fjällräven potiče sve da provedu dvije ili više minuta sakupljajući smeće koje im se nađe na putu i time učine nešto dobro za prirodu. Svi sudionici ove naše akcije na Instagramu mogu podijeliti fotografiju koliko su prikupili otpada te nas mogu označiti @kankenofficial s pripadajućim hashtagom #IRespectNature“, poručili su iz tvrtke.

Kroz svoju inicijativu nazvanu “Arctic Fox”, Fjällräven se također obvezao da će ove godine podržati dvije organizacije koje se usredotočuju na smanjenje plastičnog otpada i čišćenje onog otpada koji već postoji. Jedan je Centar za etiku “Leave No Trace”, koji podučava ljude principima da ne ostavljaju iza sebe otpad, odnosno tragove kad provode vrijeme vani. Druga je “The 2 Minute Foundation”, koja nastoji očistiti planet s barem odvojenih dvije minute na dan – nešto što svatko može učiniti, s ili bez posebne vreće za sakupljanje otpada.

Glasnogovornik Fjällrävena tvrdi da je ovo prvi put da će tvrtka isporučivati ​​proizvode bez pakiranja u poli vrećice. “Ovo je pilot projekt kojemu je cilj smanjenje plastike za jednokratnu upotrebu tijekom otpreme, a s ciljem potpunog ukidanja pakiranja poli vrećica do 2025.”, ističe glasnogovornik. “Osjetio sam tako ogroman osjećaj ponosa kad sam prvi put vidio torbu s otisnutim uzorkom, a još je posebniji osjećaj, znajući da će se Kånken udružiti s organizacijama kako bi stvorio svijest o oceanskoj plastici“, dodao je glasnogovornik.
Prihod oko prodaje ovih ‘oceanskih’ ruksaka podržava rad na čišćenju oceana.

PHOTOS BY: Instagram @kankenofficial / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.