georgia-de-lotz-CiSizRTO8U8-unsplash

Popularna društvena mreža zabranjuje svaki sadržaj koji negira pojavu klimatskih promjena

GREEN_300_listici_sredina

Filtriranje obmanjujućih sadržaja

Kako bi spriječili bilo kakvo prodiranje dezinformacija o negiranju klimatskih promjena, Pinterest prvi uvodi zabranu objavljivanja sadržaja takvog tipa. Također, i korisnici ove digitalne platforme mogu prijaviti ukoliko vide neki takav sadržaj na stranici.

Popularna digitalna platforma Pinterest gdje je moguće pronaći pregršt fotografija i ideja, ali ih i sami podijeliti postaje prva takva platforma koja će svaku dezinformaciju vezanu za negiranje klimatskih promjena uklanjati sa svoje stranice. Svako obmanjivanje koje na bilo koji način negira postojanje klimatskih promjena bit će sankcionirano i neće doći u dodir s korisnicima stranice. “Pinterest vjeruje u stvaranje prostora koji je pouzdan i istinit za one koji koriste našu platformu. Ovaj hrabar potez proširenje je naših širih smjernica za dezinformacije, koje smo prvi put razvili 2017. godine kako bismo se bavili dezinformacijama u javnom zdravstvu, a od tada smo dodali nove probleme koji dolaze u prvi plan, a to su, između ostalog i klimatkse promjene”, rekla je za strane medije Sarah Bromma voditeljica ovog projekta. 

Kako su izvijestili, novim smjernicama Pinterest će ukloniti sadržaj koji poriče ljudski utjecaj na klimatske promjene, poriče znanstveno potkrijepljen konsenzus i lažne ili obmanjujuće tvrdnje koje su u suprotnosti s trenutnom znanošću. Nova pravila primjenjuju se na korisničke postove i oglase. I moderatori i automatizirani sustavi pomoći će Pinterestu da identificira oglase koji krše njegova nova pravila. Tim za Pinterest Trust & Safety također će pregledavati i izvješća o kršenjima koja su podnijeli korisnici putem namjenske opcije za prijavljivanje dezinformacija. Pinterest je pokrenuo sličan protokol kako bi pomogao i u ublažavanju širenja dezinformacija o cjepivu protiv covid-19.

Platforma kaže da će podržati promjenu pružanjem više informacija svojim korisnicima. Pokreće seriju sadržaja “Creator Originals” usredotočenu na second hand kupnju, prenamjenu i minimiziranje bacanja hrane. Najava je uslijedila nakon povećanja pretraživanja na platformi vezanih uz održivost i okoliš. Iz Pinteresta kažu da je povećanje za zero waste način življenja poraslo za 64 posto u prošloj godini. Pretraživanja “recikliranog kućnog dekora” povećala su se za 95 posto, dok su se “savjeti za nultu stopu otpada” povećali šest puta, a “ideje za recikliranje odjeće” četiri puta. 

PHOTOS BY: Unsplash / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.