Mama i kći same rade svijeće koje mirišu kao hrvatski gradovi

GREEN_300_listici_sredina

Arome Lijepe naše

U mnoštvu mirisnih svijeća koje trenutno postoje na tržištu Karla i Dinka htjele su ponuditi nešto novo i domaće na hrvatskom tržištu. Njihove svijeće, naime, nisu tek obične mirisne svijeće jer osim što nose autohtone arome, one služe i kao suvenir.

Motivacije za dalje nikada ne manjka jer najveća motivacija smo mi same sebi. Želimo stvoriti hrvatski brend koji će biti al pari nekom svjetski poznatom brendu, kazala nam je Karla Kuleš, entuzijastica koja je sa svojom majkom Dinkom kreirala svijeće koje nose prepoznatljivi miris hrvatskih gradova a nalaze se u eko keramici.

Odredile su ih, kaže nam Karla, prema specifičnim biljkama i cvjetovima iz određenog grada, a mirisi su slijedeći:

Ragusa – divlja naranča, Spalato – ružmarin i smilje, Jadera – lavanda,  Arupium – cedar i vetiver, Tarsatica – flower crown, Rovigno – svježi lan, Pola – crna orhideja, Zagabria – rose magnolija, Garestina – jasmin, Mursa – đurđica

“U našoj kolekciji se nalazi 10 većih hrvatskih gradova. Htjele smo zastupiti cijelu Hrvatsku, ne samo jug koji je već poprilično turistički unaprijeđen, već smo htjele promovirati i neke ne toliko popularne hrvatske gradove. Puno smo istraživale i proučavale flore hrvatskih gradova, kako bismo pogodili biljke baš tih krajeva”, objasnila je Karla.

Udah koji ‘teleportira’

Samo jedan udah mirisne arome njihovih miCroadia svijeća vodi vas tako u skrivene ulice Zagreba, Splita, Otočca, Varaždina pa nadalje, a za sve su zaslužne ruke majke i kćeri koje zajedno rade.

“Znate kako se kaže – s obitelji je uvijek najizazovnije raditi. Puno je tu truda, strpljenja i razgovora iza nas. Prvenstvo je prisutan sukob generacija, nešto što je meni super i poželjeno, mojoj majci nije uvijek baš najjasnije. Najčešće su to neki digitalni trendovi”, kazala je Karla istaknuvši prtiom da je majka odgovorna u proizvodnji, dok ona vodi marketing, financije i ugovaranje novih suradnji. Ipak, kada stigne veća narudžba tada rade svi u obitelji.

“Nedavno smo napravili suradnju s domaćim hrvatskim brendom te smo tu narudžbu radile i po 12 sati na dan. Biti poduzetnik znači raditi jako puno. No, za nas je svaki ponedjeljak dobar jer uživamo u tome što radimo”.

Magnolija i Zagreb

U mnoštvu mirisnih svijeća koje trenutno postoje na tržištu Karla i Dinka htjele su ponuditi nešto novo i domaće na hrvatskom tržištu. Njihove svijeće, naime, nisu tek obične mirisne svijeće jer osim što nose autohtone arome, one služe i kao suvenir.

“Tako ćete primjerice na Zagabriji vidjeti Zagrebačku katedralu i rozu boju koja označava miris magnolija, ali i same obrise grada Zagreba na karti. Inspiracija za svijeće potekle je iz bogate hrvatske kulturne baštine, svaki grad iz naše kolekcije ima poseban miris koje nije bilo lako pronaći”, objasnila je.

U cijelom procesu podizanja poslovanja bilo je i težih trenutaka, priznala nam je Klara. Najteže je, naravno, bilo početi.

“Tada smo u vrlo kratkim rokovima prije Božića morale posložiti sve. Sam proces testiranja svijeća trajao je skoro 6 mjeseci. Ono što kupac ne vidi je uvijek najteže – sav rad iza proizvoda, logistika, dizajneri, fotografi je uvijek izazovno za nas. No, s dobrom organizacijom mene i moje majke sve stižemo”, kaže.

Svaku svijeću i aromu, stoga, biraju pažljivo, osluškuju bilo svojih kupaca i tako na tržište stavljaju jedinstveni proizvod s domaćim pečatom – parfemom hrvatskih gradova.

PHOTOS BY: Privatni album / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.