artpark4.jpg.1200x900_q90_crop_upscale

Marko je najpoznatiji hrvatski zero waster: Svoje znanje o izradi prirodnih sapuna dijeli sa svima

GREEN_300_listici_sredina

Otpad nije uvijek otpad

Uz Snježanu Horvatić Popović, na ovom festivalu sudjeluje i Marko Capek, najpoznatiji hrvatski zero waster, koji je u sklopu radionice "Kako kroz život bez otpada“ polaznike naučio kako napraviti sapun za lice i tijelo.

Pula je ovih dana pravi primjer očuvanja okoliša i zašite prirode. U sklopu Reuse festivala u Rojcu, ili Festivala ponovne uporabe, organizirane su brojne radionice koje su potpuno besplatne za svakoga tko je zainteresiran, a sve u svrhu osvješćivanja važnosti ponovne uporabe različitih predmeta i otpada koji to ne mora nužno biti. Drugim riječima, otpad nije uvijek otpad.

Reuse festival u Rojcu

U sklopu festivala posjetitelji tako mogu besplatno popraviti bicikl, prisustvovati radionicama izrade sapuna, izraditi voskomot, nakit od papira, raditi shabby chic namještaj, razmijeniti odjeću i obuću, redizajnirati tekstil, sudjelovati na radionici kuhanja od ostataka hrane, slikati se u second-hand kutku, i to sve uz dobru glazbu i druženje u prekrasnom okruženju Art parka u Rojcu.

Sapuni, novo-stara odjeća…

Radionicu ponovne uporabe tekstila vodi Snježana Horvatić Popović, nositeljica projekta “Param Param“, koja pokazuje kako vlastitu staru odjeću ponovno iskoristiti i pretvoriti u novi predmet – odjevni ili neodjevni. Polaznici radionice trebaju donijeti komad tekstila koji žele prenamijeniti.

Uz Snježanu Horvatić Popović, na ovom festivalu sudjeluje i Marko Capek, najpoznatiji hrvatski zero waster, koji je u sklopu radionice “Kako kroz život bez otpada“ polaznike naučio kako napraviti sapun za lice i tijelo.

Posjetitelji su imali priliku naučiti kako izraditi prirodni omot za hranu od pčelinjeg voska, koji se izrađuje od komada stopostotno čiste pamučne tkanine impregnirane voskom, a koji se može koristiti za omatanje voća, orašastih plodova, povrća, sendviča…

Sve aktivnosti provode se u sklopu edukativno-informativne kampanje ‘Navike okreni, promjenu pokreni’.

PHOTOS BY: Facebook / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.