izabel kovačić

Intervju s Izabel Kovačić: ‘Htjela sam da moj brend bude dio rješenja, a ne problema’

GREEN_300_listici_sredina

Made in Portugal

Izrada lunilou komada pažljivo je osmišljena kako bi se osigurala maksimalnu udobnost bez ograničavanja funkcionalnosti i stilske izražajnosti, govori osnivačica brenda.

Kad je Izabel Kovačić skupa sa svojom sestrom Ivanom Čirjak osnovala modni brend lunilou, obje su od samoga početka inzistirale da njezin brend bude ne samo estetski privlačan, već i dobar za društvo i okoliš. Baš ovih dana objavila je novu kolekciju, nazvanu IZAKOVA x lunilou, a nove je komade predstavila zamamnim editorijalom snimljenim u predivnoj prirodnoj oazi, na otočju Kornati.

Izabel nam kaže kako je i danas po pitanju svoje modne priče najponosnija upravo na fuziju besprijekornog stila i beskompromisne održivosti.

“Najponosnija sam upravo na to što smo uspjeli stvoriti kolekciju koja je ne samo prekrasna i luksuzna, već i ekološki osviještena. Način na koji smo uskladili održivost s modom u IZAKOVA x lunilou kolekciji nije samo izraz umjetnosti, već i naša predanost zelenijoj budućnosti. Svaki materijal je eco-friendly, a cijeli proces od ideje do realizacije vodi računa o ekološkoj odgovornosti”, govori nam Izabel.

Proizvodnja u Portugalu

Lunilou bez iznimke, nastavlja, koristi materijale koji su u potpunosti u skladu s vizijom održivosti.

“To je uvijek organski pamuk u svim njegovim oblicima. Svi materijali nabavljeni su u Portugalu, gdje se kolekcija i šivala. Izbor materijala uvijek se temelji na ekološkim kriterijima, a svaki korak u procesu odabira i proizvodnje reflektira naše zajedničke vrijednosti”, kaže.

Posebna se pažnja stavlja i na način šivanja ovih komada.

“Izrada lunilou komada pažljivo je osmišljena kako bi se osigurala maksimalnu udobnost bez ograničavanja funkcionalnosti i stilske izražajnosti. Procesi šivanja uvijek su usmjereni na kvalitetu i preciznost, čime se stvara ne samo estetski privlačan izgled već i dugotrajnost svakog komada”, kaže osnivačica brenda.

Brojne prednosti

Načela održivosti utkana su u sami brend od njegova začetka. Izabel govori kako je pri pokretanju brenda to bio imperativ.

“Htjeli smo biti dio rješenja, a ne problema. Svjesni smo utjecaja mode na okoliš, pa smo odlučni da stvorimo nešto što će odjeknuti daleko izvan modnih pista. Želimo pružiti ženama ne samo lijep izgled, već i osjećaj dobrobiti zbog njihovog izbora za planet”, govori.

Vidi brojne prednosti ovakvog načina poslovanja.

“A neke od najvećih su mogućnost pružanja visokokvalitetnih proizvoda koji nisu samo modno atraktivni, već i odražavaju našu posvećenost ekološkoj odgovornosti. Također, naša veza s tvornicom u Portugalu, koja je već godinama partner lunilou, omogućava nam da zajedno radimo na ostvarenju misije brenda. Kroz ovu suradnju, postigli smo uspjeh u stvaranju kolekcija koje su istovremeno stilski očaravajuće i u skladu s ekološkim standardima”, zaključuje.

PHOTOS BY: Irina & Matej / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.