Vodik kao gorivo smatra se ekološki prihvatljivim jer ne proizvodi isti otpad kao fosilna goriva tijekom proizvodnje.
Francuski proizvođač, Hopium, koji stoji iza Machine, na svojim službenim stranicama navodi kako će automobil biti dostupan od 2025. godine te da već primaju prednarudžbe. Ipak, francuski mediji nagađaju da nikada neće doći do serijske proizvodnje, ponajviše zbog cijene vozila koja iznosi 120.000 eura.
U međuvremenu, Hopium je objavio da stavlja proizvodnju ovog modela u drugi plan, a sve kako bi se usredotočili na razvoj svoje tehnologije gorivih ćelija.
Brže punjenje
“Menadžeri pariške tvrtke sada ciljaju na potpuno drugačije tržište, zaokret od 360°, dajući prioritet srednjoročnoj profitabilnosti, u roku od 4 godine, što je bila vrlo riskantna oklada s ovim automobilom,” navodi ugledni francuski Entreprendre.
Brojni stručnjaci predviđaju da automobil na vodikov pogon ne mogu ni približno doseći popularnost klasičnih električnih vozila, ponajviše zbog toga što su znatno skuplji i zahtijevaju više održavanja.
No, u usporedbi s električnim vozilima, zagovornici vodika ističu znatno dulji domet automobila na pogon vodika, kao i brže punjenje.