Ferrari Press Agency
Hydrogen   1
Ref 13059	
22/06/2021
See Ferrari pictures
Pictures must credit: Hopium

The worlds first hydrogen-powered limousine has been unveiled.The French designed Machina promises more than 500 horsepower,a top speed of over 230 km/h and range around 1,000 km.It is equipped with two hydrogen tanks.The company behind it, Hopium  is already taking order for the €120,000 car.One of the two hydrogen tanks runs up the middle of the chassis floor while the second shorter one sits sideways under the trunk.It men’s the chassis is flatter than an average combustion-engined  car, but not as compact as a battery-electric chassis.Hydrogen fuel is considered environmentally-friendly since it does not produce the same waste as fossil fuels during production. It  produces zero emissions with  the only substances released through its tailpipe being water vapour and heat.Additionally it  has a fast refuelling time and long driving range on a single tank. However , to produce hydrogen , it has to be separated from water, plant and animal waste, coal, or natural gas which produces carbon dioxide.Scientists are working to reduce this.

OPS:The Hopium Machina prototype shows off the distinctive front lights

Picture supplied by Ferrari,Image: 617194755, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no

FOTO ‘Zelena zvijer’: Zavirite u luksuzni automobil na vodik koji ide više od 230 km/h

GREEN_300_listici_sredina

Održivi način prijevoza

Ovaj automobil Machina pogoni čisti vodik. Može postići brzinu od preko 230 km/h, a opremljen s dva spremnika vodika, ima domet od oko 1000 km. Jedan od dva spremnika vodika proteže se po sredini, dok se drugi kraći nalazi bočno ispod prtljažnika.

Vodik kao gorivo smatra se ekološki prihvatljivim jer ne proizvodi isti otpad kao fosilna goriva tijekom proizvodnje.

Francuski proizvođač, Hopium, koji stoji iza Machine, na svojim službenim stranicama navodi kako će automobil biti dostupan od 2025. godine te da već primaju prednarudžbe. Ipak, francuski mediji nagađaju da nikada neće doći do serijske proizvodnje, ponajviše zbog cijene vozila koja iznosi 120.000 eura.

U međuvremenu, Hopium je objavio da stavlja proizvodnju ovog modela u drugi plan, a sve kako bi se usredotočili na razvoj svoje tehnologije gorivih ćelija.

Brže punjenje

“Menadžeri pariške tvrtke sada ciljaju na potpuno drugačije tržište, zaokret od 360°, dajući prioritet srednjoročnoj profitabilnosti, u roku od 4 godine, što je bila vrlo riskantna oklada s ovim automobilom,” navodi ugledni francuski Entreprendre.

Brojni stručnjaci predviđaju da automobil na vodikov pogon ne mogu ni približno doseći popularnost klasičnih električnih vozila, ponajviše zbog toga što su znatno skuplji i zahtijevaju više održavanja.

No, u usporedbi s električnim vozilima, zagovornici vodika ističu znatno dulji domet automobila na pogon vodika, kao i brže punjenje.

PHOTOS BY: Profimedia,Hopium / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.