Nekadašnja pjevačica, a danas ozbiljna dizajnerica Victoria Beckham na online tržište je postavila svoju održivu kolekciju koja je kreirana korištenjem postojećih tkanina iz arhive njezinog modnog brenda, prerađenih u niz novih, modernih komada inspiriranih već prepoznatljivim potpisom uspješne britanske dizajnerice. Ponovna uporaba postojećih materijala postala je popularna opcija za brendove usmjerene na održivost kojoj sve više teži i supruga bivšeg nogometaša te se čini kako ima dobre rezultate kod publike.
Kolekcija se sastoji od 25 komada uključujući pripijene haljine, volumniozno pletivo, klasične košulje, hlače, jakni i balonera. Sve dolazi u “pročišćenoj” paleti boja uključujući duhansko smeđu, maslinasto zelenu, mornarsku i jednobojnu s blješteće ružičastom, boje senfa i svijetle kobalt plave. Dizajnerica je i ovaj put surađivala s online outlet trgovinom The Outnet, a ova capsule održiva kolekcija samo je početak njezinog odgovornog dizajniranja. “Uvijek tražimo načine na koje možemo biti odgovorniji s našim kolekcijama i sebe kreativno izazivati. Ova suradnja nam je omogućila da radimo obje stvari što je za nas kao brend zaista uzbudljivo. To je proslava naše prošlosti s pristupom koji razmišlja o budućnosti”, izjavila je 47-godišnja Victoria koja uz ovu kolekciju paralelno priprema i onu u suradnji s Wollmark Company koja je dizajnirana od stopostotne prirodne, obnovljive i biorazgradive Merino vune, koja se u potpunosti proizvodi kod samo pet australskih uzgajivača vune.