307976823_121795570651450_7022517211151116846_n (1)

Tek što je izbacio vegansku liniju kozmetike, glumac Brad Pitt naišao je na oštre kritike

GREEN_300_listici_sredina

Novi poslovni pothvat holivudske zvijezde

Brad Pitt zakoračio je u svijet ljepote lansiranjem linije za njegu kože - i to za sve spolove.

Brend “Le Domaine”, koji je glumac osnovao s uzgajivačima organskog vina obitelji Perrin, nastoji usporiti proces starenja kože kako bi svi – bez obzira na spol ili tip kože – mogli dobro i dostojanstveno starjeti, navodi se na web stranici tvrtke. “Ne želim bježati od starenja”, rekao je Pitt za Vogue. “To je koncept od kojeg ne možemo pobjeći i volio bih vidjeti da ga naša kultura malo više prihvaća”. Dodao je da, dok je ideja protiv starenja “smiješna” i “bajka”, “ono što je stvarno jest tretirati svoju kožu na zdrav način”.

Proizvodi sadrže dva ekskluzivna, patentirana aktivna sastojka GSM10 i ProGR3. GSM10 je napravljen od kombinacije komine sjemenki grenachea, sjemenki syraha i ljuski koje blagotvorno djeluju na mikrobiom kože, tvrdi beauty linija. Ima antioksidativna svojstva, djeluje protiv razaranja kolagena i može pomoći u balansiranju kože.

ProGR3 je napravljen od kombinacije prirodnih molekula koje se nalaze u biljnim ekstraktima, reznicama vinove loze, kamilici i zelenom čaju i ciljano djeluje na vidljive znakove starenja kože. “Mislim, ja sam tip osobe koja će promijeniti hotelsku sobu ako mogu namirisati kolonjsku vodu zadnje osobe koja je tamo boravila. Previše je. Prejako je. Neka bude suptilno”, dodao je Pitt. “Pusti ljude da dođu k tebi. Nemoj biti nametljiv. To je moje mišljenje.”

Ideja za liniju proizvoda za njegu kože nastala je u vinariji Chteau Miraval, a manje vinograda trenutno je u središtu pravne bitke između Pitta i njegove bivše supruge Angeline Jolie. “Dolazak ovdje, u Chteau Miraval, otvorio je mnogo ideja koje inače ne bih razmatrao. A veliki dio toga je održivost, ova ideja o nultoj količini otpada je nešto što je stvarno važno za ovo područje i važno meni”, rekao je Pitt za Vogue. Prema web stranici, linija za njegu kože, koja se fokusira na “održivu ljepotu”, sadrži proizvode koji se mogu ponovno puniti, reciklirane materijale za pakiranje i formule koje su između 96% i 99% prirodnog podrijetla. Pogodni su za vegane i isključuje sastojke “koji su predmet kontroverzi u pogledu okoliša”.

Međutim, čim je poznati glumac predstavio liniju, naišao je na oštru kritiku obožavatelja i korisnika društvenih mreža koji vjeruju da previsoke cijene proizvoda nisu opravdane.  Prema web stranici Le Domaine, serum za lice košta gotovo 3000 kuna, dok je hidratantna krema 2500 kuna. Tekuće sredstvo za čišćenje, opisano kao “emulzija za čišćenje”, nešto je jeftinije i košta 620 kuna. Web stranica Le Domainea također navodi da će u siječnju izbaciti fluidnu kremu koja će koštati 2400 kuna. Kupci također mogu kupiti dopune proizvoda, koje se kreću od 2000 do 2700 kuna. Korisnici društvenih mreža rekli su da je nova linija primjer marketinškog greenwashinga, da su proizvodi namijenjeni svim spolovima kako bi glumac mogao “pljačkati” veći broj potrošača, a jedan korisnik na Twitteru je napomenuo da nitko neće izgledati kao Brad Pitt samo zato što kupuje proizvode koje on prodaje.

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.