alex-motoc-JnL6ZsWjMKE-unsplash

Najpoznatiji europski teniski turnir ovog ljeta zagovara zelene navike

GREEN_300_listici_sredina

Eco-friendly Wimbledon

Jedan od poznatijih turnira u bijelom sportu, Wimbledon, samo što nije počeo, no ove godine uz epidemiološke restrikcije, prvenstvo donosi novosti i u ekološkom smislu.

Za samo nekoliko dana u Engleskoj započinje najveći svjetski teniski turnir na travi. Popularni Wimbledon čijim se odličjem 2001. godine okitio i naš tenisač Goran Ivanišević, ove je godine odlučio biti što odgovorniji i prema okolišu. Tako je turnir postao zelen, odnosno ekološki osviješten. Naime, ljubitelji tenisa koji prisustvuju ovogodišnjem turniru od 28.lipnja pa sve do 11. srpnja bit će potaknuti da koriste pop-up shemu recikliranja na svim područjima oko teniskih terena i na taj će način omogućiti što veći broj recikliranih limenki i plastičnih boca kojih se tijekom vrućina na tribinama itekako prikupi.

Posjetitelji ovogodišnjeg teniskog prvenstva u Wimbledonu trebali bi lakše nego ikad reciklirati svoju ambalažu od razno raznih napitaka i to zahvaljujući pokretanju velike nove inicijative za recikliranje u obliku simpatičnih kanti nalik prozorima gdje će moći ostaviti ambalažu. Sponzor prvenstva, voda Evian udružila se s dobrotvornom udrugom za zaštitu okoliša Hubbub kako bi proširili svoju kampanju #InTheLoop, suradnju osmišljenu za poticanje recikliranja u pokretu, a spremnici će se biti dostavljeni u Wimbledon uoči početka događaja sljedećeg tjedna. Nova inicijativa usredotočena je na uvođenje 50 šarenih novih kanta za reciklažu u i oko gradske četvrti Merton, doma svjetski poznatog teniskog događanja. Vrlo vidljive kante bit će smještene u područjima s najvećom frekvencijom ljudi u Wimbledonu, uključujući Broadway, Wimbledon Hill i Wimbledon Village, s nadom da će ljudima olakšati recikliranje dok su van i unutar terena.

Kampanja je usmjerena na one koji prisustvuju na prvenstvu, kao i na lokalno stanovništvo. Kampanja #InTheLoop traje već više od tri godine i postigla je značajan uspjeh u reciklaži plastičnog i limenog otpada, a povezivanje sa sportskim događajem poput ovoga svakako je veliki korak prema još većem uspjehu. “Oduševljeni smo suradnjom s Hubbubom za inicijativu #InTheLoop u Wimbledonu. Poduzeli smo važne korake na putovanju u održivost od zadnjeg prvenstva – lansiranjem 100 posto recikliranih plastičnih boca i postizanjem certifikata carbon free. I dalje se izazivamo da učinimo više. Wimbledon samo što nije započeo, a sada je važnije nego ikad podsjetiti ljude na vrijednost recikliranja i korake koje možemo zajednički poduzeti u radu na kružnom gospodarstvu”, rekla je Gemma Morgan, menadžerica marketinga brenda u Evianu.

Ovaj popularni brend, koja je u vlasništvu Danonea, također će se udružiti s održivim Mertonom i Hubbubom radi pokretanja “The Recycler”, inicijative koji potiče ljude da vrate plastične boce i limenke u zamjenu za poslastice. Recycler će također stvoriti polaznu točku za zaposlenike Danonea da se uključe kao roaming osobe koje će na licu mjesta reciklirati ambalažu na određenim punktovima u nekom izvangradskom području i time dati svoj obol u ovoj hvalevrijednoj akciji.

PHOTOS BY: Unsplash, Hubbub / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.