Screenshot 2023-02-27 140707

Umjesto da ih baca, ovaj maloprodajni lanac prodaje kutije s voćem i povrćem za manje od 3 eura

GREEN_300_listici_sredina

Trgovci, ugledajte se!

U nastojanju da smanji otpad hrane, britanski maloprodajni lanac Sainsbury's nedavno je lansirao novu liniju proizvoda - voćne i povrtne kutije koje su napunjene svježim, sezonskim proizvodima koji se zbog nesavršenog izgleda ne nalaze u redovnoj prodaji.

Sainsbury’s je u svoju ponudu uvrstio kutije s voćem i povrćem pod simpatičnim nazivom “Taste Me, Don’t Waste Me”. Ove kutije su sjajan način da se hrana ne baca, jer se u njih pakiraju plodovi koji nisu dovoljno savršeni za prodaju pojedinačno, ali su još uvijek ukusni i nutritivni. Sve što se nalazi u kutiji je svježe, zdravo i spremno za pripremu i konzumaciju.

Kupci u 200 dućana diljem Ujedinjenog Kraljevstva mogu pronaći kutije u Sainsburyjevim redovima sa svježim proizvodima, a svi uključeni proizvodi pažljivo su odabrani kako bi se osiguralo da su još uvijek svježi.

Inicijativa je dio opredjeljenja trgovca da prepolovi bacanje hrane u cijelom lancu vrijednosti do 2030. Prošle je godine Sainsbury’s također počeo s više od 100 linija proizvoda uklanjati etikete koje navode datum do kojih ih je najbolje upotrijebiti, uključujući kruške, luk, rajčice i agrume. Sainsbury’s voćne i povrtne kutije dostupne su po cijeni od samo 2 funte, odnosno 2,27 eura.

Maloprodajni lanac se nada da će ova inicijativa privući sve veći broj kupaca i pridonijeti smanjenju otpada hrane u Velikoj Britaniji. Inicijativa je jednostavna i učinkovita, a svaki korak u borbi protiv otpada hrane može napraviti veliku razliku u očuvanju našeg okoliša.

“U Sainsbury’su predani smo pomaganju kupcima da dođu do ukusne, nutritivne hrane koja je bolja za njih i planet. Sjajno je vidjeti da kupci uživaju u kutijama, zbog čega nam je zaista drago pokrenuti probu u više od 200 supermarketa, pomažući još većem broju ljudi diljem zemlje. Vjerujemo da svatko zaslužuje dobro jesti po pristupačnoj cijeni i nadamo se da će ova dodatna podrška osigurati da hrana dobre kvalitete ne propadne”, rekao je Richard Crampton, direktor za svježu hranu u Sainsbury’su.

Mislite li da bi ovako nešto bilo poželjno i u domaćim lancima?

PHOTOS BY: Sainsbury's / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.