Tvrtke Coca Cola i Pepsi obećale su da će smanjiti uporabu čiste plastike, no studije su pokazale upravo suprotno. Unatoč obećanju da će smanjiti, koristili su više plastike. Otkriće je to Zaklade Ellen MacArthur i Programa Ujedinjenih naroda za okoliš, javlja Reuters.
Izvješće dolazi u trenutku kada se članice UN-a ovog mjeseca trebaju sastati u Urugvaju kako bi započele pregovore o prvom globalnom sporazumu o plastici, čiji je cilj obuzdavanje sve većeg zagađenja otpadom koje guši morski život i zagađuje hranu.
Osim Coca Cole i Pepsija, tvrtka Nestle i Mars također nisu ispunili ciljeve da se plastična ambalaža učini održivijom. Deseci velikih robnih marki posljednjih su godina postavili ciljeve za povećanje recikliranja plastike i smanjenje upotrebe ambalaže za jednokratnu upotrebu u partnerstvu sa spomenutom Zakladom Ellen MacArthur.
Glavno obećanje bilo je da će se 100% plastične ambalaže moći ponovno upotrijebiti, reciklirati ili kompostirati do 2025., ali ovaj cilj većina tvrtki neće moći ispuniti, stoji u izvješću udruge za zaštitu okoliša.