Razgovarali smo s arhitekticom Tinom Biloglav koja je s partnericom predstavila novi brend BRID

GREEN_300_listici_sredina

Minimlizam, prirodi materijali i održivost!

Arhitektice Tina Biloglav i Mia Andrašević Vukelić u zagrebačkom design concept storeu Selectedd predstavile su novi brend u dizajnu interijera - BRID. Pazile su na svaki detalj, pa je tako i logo odraz onoga što zapravo brend predstavlja. Minimalizam, s malim zaokretom - u slovu R imaju zavijutak kojim su prikazale koji im je zapravo core proizvod - ručkica za namještaj (od drveta i kamena).

Glavna misao vodilja im je funkcionalnim objektima u uređenju u kojima dizajn nije presudan ipak dati dizajnersku crtu – nešto zbog čega će se prostor istaknuti elegancijom. Prepoznatljiva estetika prožeta je kroz jednostavne geometrijske oblike, krugove, i trokute, a materijali koje koriste su isključivo prirodni.

Kako ste se vi i partnerica Mia Andrašević Vukelić povezale u ovu poslovnu priču?

Nas dvije smo kolegice s faksa, Mia inače radi u 3LHD-u kao glavni projektant za interijere, a ja imam svoj Studio Tinel. Ideja mi je pala napamet u siječnju na godišnjem na Mauricijusu. Tamo je tri dana bez prestanka padala kiša, do te mjere da je proglašena elementarna nepogoda. Dok smo tako dane godišnjeg provodili u smještaju na pamet su mi pale ručkice. Kako se nas dvije zapravo redovito čujemo i dijelimo iskustva oko uređenja interijera, prva osoba kojoj sam to predložila bila je Mia, koja se oduševila i od tada zapravo aktivno radimo na brendu BRID.

Koja je glavna emocija koja vas i partnericu vezuje uz brend koji ste pokrenuli?

Obje gajimo ljubav prema lijepom, ali isto tako ljubav prema funkcionalnom. Obje, isto tako, imamo želju rješavati probleme koji nam se događaju u poslu tako da smo ovu nišu funkcionalnog dekora detektirale kao nešto što nam nedostaje u našem radu te smo imale želju ispuniti tu potrebu.

Što je BRID u jednoj rečenici, koja je misija i vizija brenda?

BRID je funkcija i dekor, minimalizam i eklektika, glasno i tiho.

BRID je brend koji shvaća važnost funkcionalnosti i svrhovitosti u elementima dizajna, ali ne zanemaruje estetiku – koja je formula za uspješnost kod uređenja prostora? Koliko je teško biti i funkcionalan i estetski privlačan?

Ono što nas vodi je želja da funkcionalnom dekoru damo i estetiku te, naravno, proširimo ponudu. Ponuda ručkica kod nas je nedovoljna te smo htjeli ponuditi nešto za što doista postoji velika potražnja (drvene ručkice), ali smo istovremeno htjeli napraviti korak više od standardne ponude i tu su nam pale na pamet kamene ručkice. Fokus smo stavili na presjecima i materijalima, jako nam se sviđa travertin i basaltina zbog poroznosti materijala.

Nero ima leather finiš tako da ima taj moment elegancije, a za carraru je zadnjih godina veliki interes pa smo i nju uvrstili u ponudu kao klasičniji dekor. Drvene ručkice ćemo u startu nuditi u hrastu, orahu i hrastu bojanom u mat crnu. Manje okrugle ručkice mogu biti i vješalice na zidu, a kako ćemo imati i veći krug mi bi predložile da se s njima poigrate na frontama u dječjoj sobi. Ritam može biti nepravilan kao i nagibi. Duge drvene ručkice su jako elegantne i za njih već imamo jako puno upita. To je nešto za što smo od početka bile svjesne da postoji ogroman interes na tržištu i istovremeno jako skromna ponuda.

Na koje elemente ste fokusirani, a koje planirate uvesti u ponudu?

Prva kolekcija su isključivo ručkice no već pripremamo iduću kolekciju koja bi trebala izaći pred Božić, tu bi ponudu proširili na kamene pladnjeve i dodali nove dekore kamena. Želja nam je ponuditi i malo boje pa razmišljamo o crvenom travertinu. Idući korak bi onda bio tepisi, stoperi za vrata, možda lajsne… Igramo se i gledamo gdje će nas to odvesti.

Održivi materijali, prirodni su nešto što koristite u svom radu, je li to ono čemu u uređenju sve više ljudi teži?

Zadnjih godina se interijeri sve više vraćaju prirodnim elementima, smiruju se prostori te smo htjeli isto ponuditi i s našim proizvodima. S druge strane, poroznost materijala i presjeci proizvoda im daju taj bold moment te se promjenom ručki na ormaru može dobiti skroz novi dojam prostora. Želja nam je da se ljudi isto igraju i da naše ručkice budu taj detalj koji čini razliku u uređenju.

Koji su vam idući planovi? 

Sretne smo što nam se javilo puno arhitektonskih ureda, prepoznali su kvalitetu i ideju brenda i to nam je bio cilj. Na instagramu su nam se čak javili i kolege iz regije tako da vjerujemo u budućnost našeg brenda i veselimo se svemu što je pred nama.

 

PHOTOS BY: BIRD / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.