nika basic usne 3 i pomada

Njega usana je bitna, a balzami zagrebačkog brenda izvor su zdravlja i čiste kozmetike

GREEN_300_listici_sredina

Blagodati prirode na usnama

Njega usana jednako je važna kao i njega drugih dijelova tijela. Ispucale i suhe usne traže adekvatne preparate za svoje obnavljanje, a prirodna kozmetika za to je najbolje rješenje. Upoznajte BASIC Botanikals brend iza kojeg stoji Zagrepčanka Nika Bašić Bunić koja proizvodi Lip pomade najviše kvalitete.

Kada govorimo o usnama, najčešće se ona spominju u kontekstu dekorativne kozmetike. No, njega usana znatno je važnija, a posebice u jesen i zimi. Ispucale, dehidrirane i suhe ovo su najčešći problemi usana s kojim se susrećemo tijekom hladnijih dana, a balzami iz obližnjih drogerija više kao da odmažu nego što pomažu. Možda je sada pravo vrijeme za posegnuti za zdravijim alternativama kozmetike. Jedna od njih koja se nudi na domaćem tržištu neko vrijeme je i BASIC Botanikals hrvatski brand tzv. clean kozmetike najviše kvalitete iza koje stoji Zagrepčanka Nika Bašić Bunić koja vrijedno ulaže u svoj brend ne bi svojim kupcima ponudila samo najbolje iz prirode pretočeno u kozmetiku. “Iza brenda BASIC botanikals krije se želja i potreba za luksuznim prirodnim kozmetičkim proizvodima koje sama ne mogu pronaći na tržištu. Kad kažem luksuz, ovdje prvenstveno mislim na beskompromisnost u odabiru sirovina, pakiranja, procesa proizvodnje, stalnu nadgradnju znanja i formulacija, jednostavno najbolje od prirode. Tijekom života, biljke su mi se pokazale kao izrazito moćne i djelotvorne, a nakon godina “igranja” s njima, odlučila sam na noge postaviti BB i vidjeti kako će se razvijati”, rekla nam je svestrana Nika iza koje stoji višegodišnje obrazovanje u područjima aromaterapije i fitoterapije. “Tu spajam svoju ljubav prema kozmetici i brigu o sebi u nešto što onda ispadne da je proizvod. Volim taj proces”, ističe.

Na pokretanje BASIC Botanikalsa, Niku kaže, nije potaknulo manjak prirodnih proizvoda u domaćoj ponudi kojih danas ima znatno više nego kad je ona kretala u poslovanje. “Neizmjerno me veseli “poplava” domaće prirodne kozmetike, jer smatram da kao zemlja imamo divan potencijal brendirati se u zemlju mnogobrojnih malih proizvođača prirodne kozmetike i sirovina te po tome postati prepoznati u svijetu. Francuska je tu priliku ugrabila s parfemskom industrijom. Na ideju oko osnivanja sam došla nakon niza pozitivnih reakcija na moje proizvode, koje sam do tad “mutila” sebi za gušt i nudila prijateljicama, pa onda njihovim prijateljicama”, kaže nam vlasnica brenda.

I tu je sve krenulo. U ponudi BASIC Botanikalsa pronaći ćete upravo balzame za usne – Lip pomade u četiri nijanse; Candy, Berry, Nude i Bloom, a Nika nam otkriva kako priprema u svojoj ponudi još svašta zanimljivog i finog.  “Lip pomade se nalazi u 4 nijanse, ali sami sastav njegujućih sirovina i aktivica je isti. Razvila sam ga u 4 nijanse jer sama imam problem s pronalaskom pomada, sjajila i ruževa za svoje usnice jer imam prirodno tamne usnice. Odlučila sam ponuditi 4 različite nijanse koje naglašavaju prirodni pigment usnica”, objašnjava. Kada je riječ o njezi usana u različitim vremenskim uvjetima, Nika nam je otkrila kako ne postoji razlika. “Dobra hidratacija i njega nužne su svaki dan, ako vodimo računa o tankoj koži usnica. Međutim, ako sam na skijanju ili jedrenju, dakle negdje gdje je vjetar snažan, Pomadu ću koristiti dva puta dnevno (ujutro i navečer)”, otkrila je.

Budući da često slušamo kako razni balzami za usne izazivaju neku vrstu “ovisnosti”, odnosno potrebe za konstantnim mazanjem usana, Niku smo upitali misli li da su prirodni balzami daleko bolja opcija. “Ta potreba za konstantnim mazanjem usnica je samo dobar alat prodajnih timova, jer time trošite puno više proizvoda. I dalje tvrdim da dovoljan unos vode u tijelo tijekom dana i obilno namazna njega na  usnice proizvoda koji vam odgovara navečer prije spavanja čine čuda za tanku i borama sklonu kožu usnica”, rekla nam je, a najbolji sastojci su, kaže, oni koji nam najbolje odgovaraju. “To zaista ovisi od osobe do osobe. Nekome i običan pčelinji vosak bude dovoljan, meni je presuh”, ističe Nika Bašić Bunić koja u svojem biljnom i kreativnom laboratoriju već priprema novosti, ali i puni zalihe najprodavanijeg balzama Bloom koji je najveći favorit među kupcima.

PHOTOS BY: Instagram / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.