Studija urbanističkog instituta Institut Paris Region (IPR) otkrila je da Parižani koriste bicikle za 11,2 posto, dok automobile koristi za samo 4,3 posto svoga kretanja unutar gradskog središta. Ove brojke ukazuju na porast korištenja bicikala u gradskom prijevozu za 3 posto od 2010. godine.
Ipak, najpopularniji oblik mobilnosti u centru Pariza je hodanje, a potom javni prijevoz. Parižani koriste hodanje u 53, 3 posto slučajeva, a javni prijevoz u 30 posto kada trebaju prelaziti udaljenosti u središtu metropole.
U predgrađima se još uvijek građani radije odlučuju za automobile. U studiji, koja je obuhvatila 3.337 stanovnika regije Île-de-France u dobi od 16 do 80 godina, njihovo kretanje pratilo se GPS-om. Između dviju pariških obilaznica, putovanja automobilima činila su gotovo polovicu svih putovanja. Za putovanja unutar udaljenijih predgrađa, taj je postotak bio 61 posto.
Javni prijevoz i dalje je bio na prvom mjestu za putovanja između Pariza i predgrađa. Ljudi su ga koristili za 66 posto putovanja iz unutarnjih predgrađa i 77 posto iz vanjskih predgrađa.
Pariz je odlučio postupno smanjivati broj automobila u centru grada, a od 2025. godine bit će zabranjena upotreba stariji benzinski i dizelski automobili. Uklonjena su parkirna mjesta, ceste su pretvorene u pješačke zone, a parkirne karte za velika vozila, poput SUV-ova, poskupjela su tri puta u odnosu na 2023. godinu.
U poboljšanje biciklističke infrastrukture uloženo je 250 milijuna eura, a projekt će biti realiziran do 2026. godine. Plan je učiniti Pariz “gradom koji je 100 posto prilagođen biciklistima”.