Novo je istraživanje potvrdilo da bi više ljudi odabralo veganske proizvode kada na njima ne bi bilo istaknuto da je riječ o veganskim proizvodima.
Naime, hrana na čijoj ambalaži stoji opis poput “zdrava”, “održiva” ili “biljna” sve je privlačnija, prema Sveučilištu Južne Kalifornije.
No, sada su istraživači zamolili 7000 ispitanika da izaberu proizvode prema nazivima na ambalaži. Svi su proizvodi bili isti, no drugačije su bili označeni.
Drugim riječima, proizvodi su u košarici nasumično bili označeni kao “vegansko”, “biljno”, “zdravo”, “održivo” ili “zdravo i održivo”, navodi Sky News.
Promjena ambalaže
Ispitanici su češće odabirali one proizvode na kojima je stajala oznaka “zdravo i održivo” naspram onih na kojima je bila istaknuta oznaka “biljni proizvod”.
Samo 20% ispitanika odabralo je namirnice kada su bile označena kao “veganske”, a 27% kada su bile označena kao “biljni proizvodi”.
Nasuprot tome, 42% sudionika odlučilo se za košaricu kada je bila opisana kao “zdrava”, 43% kada je bilo opisana kao “održiva”, dok je 44% ispitanika odabralo proizvode opisane kao “zdravi i održivi”. Trend je bio posebno vidljiv među ljudima koji su se identificirali kao konzumenti crvenog mesa.
Istraživači kažu da bi promjena ambalaže na proizvodima bez mesa i mliječnih proizvoda, koji često ponosno ističu svoj veganski status, mogla dovesti do toga da ih više ljudi češće odabire.