Glumica Jessica Biel lansirala je veganski wellness brend za djecu

GREEN_300_listici_sredina

Proizvodi kojima možete vjerovati

Poznata glumica Jessica Biel nedavno je pokrenula Kinderfarms, wellness brend koji proizvodi veganske zdrave proizvode za djecu i obitelji. Pročitajte o kakvim je točno proizvodima riječ...

Prvi proizvod tvrtke Kinderfarms je Kinderlyte koji je izrađen na biljnoj osnovi, bez umjetnih zaslađivača, boja ili okusa. Ova medicinska otopina elektrolita pomaže kod svih oblika dehidracije, uključujući one povezane s bolestima, sportom, putovanjima, pa čak i kasnim noćnim izlascima. Kinderlyte je trenutno dostupan u 25.000 trgovina diljem zemlje, a može se kupiti i na Amazonu.

Sljedeći mjesec Kinderfarms planira lansirati Kindersprout – veganski organski proteinski shake za djecu koji sadrži više vitamina i minerala od sličnih brendova i više kalcija nego druge alternative na bazi mliječnih proizvoda. Kindersprout je također bez alergena, što ga čini sigurnom opcijom za djecu. Adams kaže da je Kinderfarms tim želio učiniti sve proizvode veganskima jer su biljke korijen čistih proizvoda, i da im je uvijek bio cilj biti veganska firma. Naglasio je i da su mnogi životinjski proizvodi uobičajeni alergeni, tako da stvaranjem veganskih proizvoda izrađenih bez životinjskih proizvoda, Kinderfarms jednostavno zadovoljava potrebe njihovih kupaca.

Ova filmska zvijezda, koja dijeli dvoje male djece sa suprugom Justinom Timberlakeom, odlučila je pokrenuti brend nakon što su primjetili nedostatak ovakvih proizvoda na tržištu. Sa suosnivačima Jeremyjem Adamsom, poduzetnikom koji je u biznisu prirodnih proizvoda, i Gregom Willseyem, odlučila je napraviti brend koji će nuditi čiste proizvode za bebe i djecu. “Kada pročitate poleđinu etiketa i počnete istraživati što su neke od tih stvari, to ne odgovara mojim vrijednostima kao majke”, rekla je Jessica za People. Sa svojim Kinderfarms proizvodima Jessica želi pružiti više mogućnosti svima koji to traže. “Kao roditelj želim pronaći proizvode koji su učinkoviti i bez nepotrebnih umjetnih sastojaka. Zbog toga sam uzbuđena što sam dio obitelji Kinderfarms, tvrtke koja dijeli iste vrijednosti kada je riječ o onome što dajemo svojoj djeci.”

Sveukupna misija Kinderfarmsa je pružanje zdravih opcija kojima roditelji mogu vjerovati, što je dio razloga zbog kojeg se ovaj brend obvezao donirati 1% sveukupne prodaje za potporu obiteljima širom svijeta kroz kampanju od 1% For The Planet. Ova inicijativa je poznati globalni pokret čiji je cilj nadahnuti tvrtke i pojedince da svakodnevnim akcijama podrže razna rješenja za zaštitu okoliša, s ciljem rješavanja najbitnijih pitanja zaštite okoliša na našoj planeti. Kinderfarms je također intenzivno surađivao s Water.org, neprofitnom organizacijom koja radi na donošenju vode i kanalizacije u svijet, kako bi ljudima koji su u potrebi širom svijeta omogućili pristup sigurnoj vodi. Cijeli Kinderfarms tim je od samog početka želio da misija tvrtke bude “vraćanje natrag” odnosno pomoć planetu i onima kojima je to najpotrebnije.

PHOTOS BY: Instagram @kinderfarmsusa / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.