Prodaju li kompanije, agencije i mediji “zelene” laži? Uskoro ćemo saznati…

GREEN_300_listici_sredina

Vrijeme je za transparentnost

Na 15. Weekend Media Festivalu Green.hr odlučio je lansirati novi projekt uz podršku partnera Energia Naturalis i Europski parlament - Ured u Hrvatskoj. Riječ je o GREENdexu koji će otkriti koliko su uistinu poslovni subjekti usmjereni prema brizi za okoliš i zelenoj tranziciji te koliko osluškuju tržište i stvarne potrebe potrošača.


Jeste li primijetili da su većina dosadašnjih istraživanja o održivim navikama, odlukama i preferencama uglavnom fokusirana na potrošača? Rezultati tih istraživanja pokazuju da potrošači žele da brendovi eksplicitinije pokažu da donose pozitivne odluke o planetu i okolišu. Potrošači su čuli obećanja, sada žele vidjeti djela. Brendovi mogu očekivati da će se standardi izvješćivanja o takvim temama pooštriti i mogu očekivati da će porasti pritisak na pojedine kompanije, agencije i medije da pokažu da pomažu u profitabilnom rješavanju problema ljudi i planeta, umjesto da stječu profit od stvaranja problema.

Velik dio programa odgovornosti počiva na poboljšanoj transparentnosti. Potrošači žele da im njihovi omiljeni brendovi kažu što rade u vezi s problemima koji ih brinu. Green.hr kao pokretač najveće zelene platforme u hrvatskoj koja se svojim sadržajem uglavnom obraća pojedincima (našim čitateljima), želi proaktivno djelovati i prema poslovnoj zajednici te provesti relevantno istraživanje među medijima, agencijama i korporacijama. Istraživanje će dati odgovor na pitanja koliko targetirani poslovni subjekti osluškuju tržište i potrebe potrošača kada su u pitanju okolišne teme i zelena tranzicija generalno.

U Rovinju je počeo 15. Weekend Media Festival koji okuplja brojne strane i domaće stručnjake iz različitih sektora, od medija i komunikacija, do ICT-a, glazbe, gastronomije, sigurnosti i drugih. Za lansiranje projekta odabrali smo upravo Weekend Media Festival kao najpoznatiji festival u regiji. U zadnjih par godina, WMF kvalitetno integrira zelene teme u svoj program i poziva sve prisutne da preispitaju svoje zelene navike. Upravo zato smo vjerovali da je idealna prilika da direktno komuniciramo s našom ciljanom skupinom i dođemo do što većeg broja sudionika u istraživanju i nismo bili u krivu. U Expo zoni postavili smo digitalni totem za ispunjavanje upitnika istraživanja, a atraktivna zona privukla je velik broj posjetitelja koji osim što su ispunili anketu, iskoristili su naš umanjeni prikaz planeta Zemlje za savršenu Insta fotku.

Cijela aktivacija za cilj ima podsjetiti sve nazočne o bitnim temama vezanim za očuvanje našeg planeta. Ako ste predstavnik kompanije, agencije ili medija, pronađite nas u Expo zoni Weekend Media Festivala i sudjelujte u našoj anketi koja će dati odgovor na pitanje koliko kompanije, mediji i agencije zaista djeluju, ali i stvaraju uvjete za održivu budućnost.

PHOTOS BY: Green.hr / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.