pexels-vie-studio-3963083

Novo izvješće ukazuje na to da tvrtke za proizvodnju toaletnog papira ozbiljno uništavaju borealne šume

GREEN_300_listici_sredina

"Issue With Tissue"

Nova istraživanja Vijeća za obranu nacionalnih resursa pokazuju kako proizvođači toaletnog papira ozbiljno ugrožavaju kanadske šume. Iako su kroz 2022. godinu pokazali na blagi pomak ka održivijim alternativama, nastavi li se tako mogli bismo ostati bez šuma koje su zaslužne za pohranjivanje 40 posto kopnenog ugljika.

Vijeće za obranu nacionalnih resursa (NRDC) objavilo je svoje izvješće Issue With Tissue za 2022. godinu, i iako ono pokazuje određeni napredak u pogledu održivih toaletnih potrepština, rezultati također pokazuju da mnoge velike tvrtke za toaletni papir uništavaju kanadske borealne šume. Borealne šume ključne su za naš planet jer pohranjuju 30% do 40% kopnenog ugljika. U novim rezultatima istraživanja, NRDC primjećuje da su velike tvrtke, uključujući P&G, Kimberly-Clark i Georgia-Pacific, dobile nedovoljne ocjene za vrhunske robne marke kao što su Angel Soft, Charmin, Cottonelle i Quilted Northern. Te tvrtke nabavljaju vlakna djevičanskih šuma iz primarnih borealnih šuma za svoje toaletne maramice. Drugi trgovci, uključujući Aldi, Lowe’s, Home Depot i Walmart, također su dobili nedovoljnu ocjenu za svoj toaletni papir.

Neke od najboljih ocjena dobili su Trader Joe’s, Green Forest i Natural Value. H-E-B’s Field and Future toaletni papir, Kroger’s Simple Truth toaletni papir, Target’s Everspring toaletni papir i toaletni papir Seventh Generation Extra Soft & Strong bili su među onima koji su osvojili odlične ocjene. Ukupno, izvješće je ocjenjivalo 142 proizvoda, uključujući toaletni papir, papirnate ručnike i maramice za lice. Ukupno je sedamnaest proizvoda dobilo ocjenu odličan. “Neke zaostale tvrtke u proizvodnji toaletnih maramica i papira uništavaju neke od ekološki najvažnijih i najugroženijih šuma na svijetu”, rekla je za strane medije Jennifer Skene, voditeljica politike prirodnih klimatskih rješenja NRDC-a. “Primarne borealne šume, ona područja koja nikad prije nisu bila industrijski poremećena moraju se zaštititi ako želimo izbjeći katastrofalne klimatske promjene. Njihovo pretvaranje u toaletni papir je klimatski zločin, pogotovo kada to rade upravo one tvrtke koje se najviše trebaju zauzeti kako bi zaštitile našu budućnost”, tvrdi.

Iako su neke velike tvrtke, uključujući Kimberly-Clark i Georgia-Pacific, nedavno izdale proizvode od toaletnog papira izrađene od recikliranih materijala, ima se tu još posla za napraviti. P&G testira toaletni papir od bambusa za svoju marku Charmin, ali se tek treba posvetiti povećanju proizvoda za veću prodaju ili dijeljenju dugoročne strategije za održiviji izvor šumskih vlakana. “Nove tvrtke toaletnog papira ulažu u proizvode koji potrošačima i planetu pružaju zdrave mogućnosti. P&G, 350 milijardi dolara vrijedna korporacija, ima potencijal pokazati pravo vodstvo čineći planet sigurnjim. Naše šume i naša budućnost ovise o tome”, zaključila je. 

PHOTOS BY: Unsplash, Pexeles / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.