Mirna je spojila omiljeni vintage i glazbu: ‘Ne možemo kontrolirati svaki aspekt života’

GREEN_300_listici_sredina

Objavila novu pjesmu

Kantautorica Mirna Škrgatić nedavno je predstavila novi singl "Kad me nema", s njenog nadolazećeg trećeg studijskog albuma.

Pjesma je, kako kaže sama autorica, o oslobađanju od društvenih i vlastitih očekivanja i mirenju s činjenicom da ne možemo kontrolirati svaki aspekt života.

Uz glazbeni videospot za pjesmu “Kad me nema”, Mirna i Iva Ćurković Spajić, dizajnerica, fotografkinja i redateljica, predstavljaju i set fotografija inspiriranih modnim stilom 60-ih i 70-ih godina. Fotografije su snimljene u dva kultna mjesta u Zagrebu, frizerskom salonu Drago i slastičarnici Orijent.

Kako je salon Drago otvoren 1977. godine inspiracija za outfit je proizašla iz odjevnih komada kakve su nosili Mick i Bianca Jagger, što se savršeno uklopilo u ambijent tog prostora, dok je u Orijentu inspiracija bio interijer u mesingu i mramoru s prijelaza iz 80-ih u 90-e. Želja je bila naglasiti te glatke teksture satenom i lakiranim čizmama, a Roberto Cavalli vintage triko je bio idealan izbor za treći look u ovoj rijetko lijepoj slastičarnici.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Zaljubljenica u vintage

Fotografije su snimljene analognim fotoaparatom, što im daje poseban retro štih i odlično prenose atmosferu ovih dvaju posebnih lokala koje su Mirna i Iva uspjele ovjekovječiti.

Mirna je, osim glazbenice, i velika zaljubljenica u retro modu i vintage odjeću.

“Često pribavljam vintage komade, a ponekad i sama izrađujem kostime za nastupe i spotove”, kaže Mirna.

Spot za pjesmu “Kad me nema” snimljen je u bazenu na napuhavanje na terasi stana u kojem Mirna živi zajedno sa svojim partnerom kazališnim redateljem i glumcem Miranom Kurspahićem, te dvije mačke, Muciferom i Sotomicom.

“Mačke su bile jako znatiželjne i stalno su obilazile bazen”, kaže Mirna. “Skoro su se okupale u mnoštvu šljokica.”

Estetika uživanja

Spot je snimljen u skromnim uvjetima, s minimalnom opremom. Iva je htjela da spot bude jednostavan i prirodan, u skladu s pjesmom.

“U spotu sam htjela vizualno prikazati osjećaj prepuštanja i uživanja u životu, htjela sam postići svojevrsnu botičelijevsku estetiku”, objašnjava Iva.

“Kupila sam cvijeće na Dolcu i Jakobove kapice, koje smo poslije spekle i pojele. Bilo je tu i puno šljokica, ali naravno, onih biorazgradivih.”

Mirna je za vrijeme snimanja spota morala pjevati dvostruko brže, jer se video snimka poslije usporila kako bi se dobio mekši efekt.

“Često sam griješila i smijala se. Bilo mi je jako zabavno, premda sam se smrznula u bazenu, a šljokice još uvijek nalazim tu i tamo po stanu, dva mjeseca nakon snimanja”, dodaje.

 

PHOTOS BY: press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.