a visual for greenwashing

Kada zelena boja nije dovoljna: Razotkrivanje greenwashinga i promicanje održivosti na Danima komunikacija

GREEN_300_listici_sredina

Panel pod pokroviteljstvom GREEN.HR-a

Jeste li umorni od oglasa koji hvale održivost i ekološku prihvatljivost, samo da biste saznali da je sve to samo lijepo upakirana laž? Green.hr i HURA suosjećaju s vama i zato na Danima komunikacija održavamo panel pod nazivom 'But Can You Make It Green? by Green.hr' kako bi takvoj lošoj poslovnoj praksi barem djelomično stali na kraj.

Održivost je kritična praksa u današnjem oglašavanju, dok greenwashing, prekomjerna potrošnja i rastrošnost predstavljaju veliki problem koji služi samo za zabludu potrošača koji radije kupuju proizvode i koriste usluge ekološki osviještenih brendova.

Greenwashing je sve češća marketinška taktika, a izraz “greenwashing” skovan je 1980-ih kako bi se opisale nečuvene korporativne tvrdnje o zaštiti okoliša. Tri desetljeća kasnije, praksa je postala znatno sofisticiranija i koriste je sve više tvrtki kako bi stvorile iluziju ekološke prihvatljivosti.

Unatoč tome, održivost ima itekako bitnu ulogu u oglašavanju. Umjesto da se na održivost gleda kao još jedan zadatak na dnevnom redu, industrija mora prepoznati da su sva egzistencijalna pitanja s kojima se društvo suočava duboko međusobno povezana i da u tome oglašavanje igra veliku ulogu. Naime, danas više nego ikad prije potrošači žele da brendovi kojima su godinama vjerni pridonose nekom stvarnom dobru i riješe neke od najvećih problema današnjice.

Na panelu “But Can You Make It Green? by Green.hr” raspravljat će se o tome kako oglašivači zapravo mogu prakticirati ono što propovijedaju i napraviti stvarne korake prema održivosti. ESG stručnjaci će u sklopu panela podijelit svoje strategije za korištenje oglašavanja kao alata za stvaranje održivije budućnosti i pokretačku snagu za dobro vjerujući da tako možemo potaknuti potrošače da donesu ekološki svjesnije odluke i tvrtke da daju prioritet održivosti.

Na Danima komunikacija prozvat ćemo greenwashing taktike koje koriste oglašivači kojima je stalo samo do krajnje dobiti nauštrb planeta, stoga nam se pridružite u raspravi u kojoj ćemo zaroniti u goruću temu unutar industrije.

Naravno, nećemo samo upirati prstom – ovdje smo i da potaknemo pravu akciju. Oglašavanje se više puta pokazalo moćnim alatom za stvaranje pozitivnih promjena, a naši panelisti će podijeliti svoje strategije za to – poslušat ćete voditelja rasprave Damira Ciglara ( Renaissance Allrounder, Imago Ogilvy ) te panelisti Ivana Budin (članica Uprave, Valamar Riviera), Vinko Filipić (osnivač Green.hr & direktor, Greencajt Festival) i Igor Mladinović (suosnivač & direktor, Ognjište).

Vidimo se u DK Loungeu na Danima komunikacija u subotu 22. svibnja u 13:00h! 

Vinko Filipić, osnivač Green.hr & direktor Greencajt Festivala

PHOTOS BY: Press / Sva prava pridržana

Vezani članci

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo možete pronaći u našim Pravilima privatnosti.