Održivost je kritična praksa u današnjem oglašavanju, dok greenwashing, prekomjerna potrošnja i rastrošnost predstavljaju veliki problem koji služi samo za zabludu potrošača koji radije kupuju proizvode i koriste usluge ekološki osviještenih brendova.
Greenwashing je sve češća marketinška taktika, a izraz “greenwashing” skovan je 1980-ih kako bi se opisale nečuvene korporativne tvrdnje o zaštiti okoliša. Tri desetljeća kasnije, praksa je postala znatno sofisticiranija i koriste je sve više tvrtki kako bi stvorile iluziju ekološke prihvatljivosti.
Unatoč tome, održivost ima itekako bitnu ulogu u oglašavanju. Umjesto da se na održivost gleda kao još jedan zadatak na dnevnom redu, industrija mora prepoznati da su sva egzistencijalna pitanja s kojima se društvo suočava duboko međusobno povezana i da u tome oglašavanje igra veliku ulogu. Naime, danas više nego ikad prije potrošači žele da brendovi kojima su godinama vjerni pridonose nekom stvarnom dobru i riješe neke od najvećih problema današnjice.
Na panelu “But Can You Make It Green? by Green.hr” raspravljat će se o tome kako oglašivači zapravo mogu prakticirati ono što propovijedaju i napraviti stvarne korake prema održivosti. ESG stručnjaci će u sklopu panela podijelit svoje strategije za korištenje oglašavanja kao alata za stvaranje održivije budućnosti i pokretačku snagu za dobro vjerujući da tako možemo potaknuti potrošače da donesu ekološki svjesnije odluke i tvrtke da daju prioritet održivosti.
Na Danima komunikacija prozvat ćemo greenwashing taktike koje koriste oglašivači kojima je stalo samo do krajnje dobiti nauštrb planeta, stoga nam se pridružite u raspravi u kojoj ćemo zaroniti u goruću temu unutar industrije.
Naravno, nećemo samo upirati prstom – ovdje smo i da potaknemo pravu akciju. Oglašavanje se više puta pokazalo moćnim alatom za stvaranje pozitivnih promjena, a naši panelisti će podijeliti svoje strategije za to – poslušat ćete voditelja rasprave Damira Ciglara ( Renaissance Allrounder, Imago Ogilvy ) te panelisti Ivana Budin (članica Uprave, Valamar Riviera), Vinko Filipić (osnivač Green.hr & direktor, Greencajt Festival) i Igor Mladinović (suosnivač & direktor, Ognjište).
Vidimo se u DK Loungeu na Danima komunikacija u subotu 22. svibnja u 13:00h!